Zdrave navike zbog kojih ćete se osjećati bolje

Stara poslovica kaže: Po jutru se dan poznaje. Svi smo to čuli stotinu puta, ali većina nas nije ni svjesna koliko je ta rečenica istinita. Ako vam je jutro stresno i ispunjeno nezdravim navikama poput kave i cigarete, imati ćete loš gori dan. Zato primjenite neki od ovih korisnih savjeta koji doprinose zdravijem životu.

Udahnite zrak

Ujutro, nakon spavanja otvorite sve prozore u kući, glavu izbacite van i duboko dišite 10 minuta. Pritom bi bilo dobro da sami sebe podsjetite da ste živi, zdravi i sretni. Ako jutro započnete s pozitivnim stavom, tijekom dana ćete biti otporniji na negativnu energiju koja vas sigurno očekuje.

Istezanje

Nagli pokreti nakon spavanja mogu prouzrokovati probleme jer je tijelo pomalo tromo kad se probudite. Kako se to ne bi dogodilo, nakon jutarnje higijene, obavezno napravite vježbe istezanja. Ako ne znate kako se rade, raspitajte se kod prijateljica koje idu u teretanu ili potražite savjet na internetu.

Toplo-hladan tuš

 Skočite pod tuš i naizmjenično se tuširajte toplom i hladnom vodom. To će poboljšati vašu cirkulaciju, ali i potpuno vas razbuditi i napuniti energijom. 
 
Doručak prije kave

Možda je šalica kave i cigareta vaš mali ritual kad ustanete, ali ne biste ih trebali konzumirati ujutro na prazan želudac. Svima je poznato koliko je doručak važan, on je podloga za cijeli dan. Doručkujte u miru i bez žurbe. Integralne žitarice s jogurtom i voće su dobar izvor energije.

Planirajte!

Najviše problema ujutro ljudi imaju zbog lošeg upravljanja vremenom. Sav jutarnji stres proizlazi iz žurbe i kašnjenja, a to je nešto šta možete izbjeći ako se dobro organizirate. Prije spavanja napravite raspored za sutrašnji dan. Tako ćete ujutro imati vremena da napravite sve gore navedene savjete. Naravno, potrebno je vijreme da usvojite nove navike, ali nemojte odustajati. To su navike od kojih ćete biti bolje raspoloženi, aktivniji, odmorniji, zdraviji i ljepši.

Slični članci: