Vježba br.1 za izdužene mišiće i tanja bedra

The Bar Method
The Bar Method

Obvezati se jednoj rutini vježbanja može pružiti nevjerojatno dobar osjećaj. Ali osjećaj stagniranja ili manjka napretka prema ostvarenju vlastitih ciljeva je kao pljuska u lice. Pogotovo ako imate osjećate da su vaša bedra previše ojačala i da izgledaju previše jako ili popularno rečeno - "nabildano". 

Ako su vam vaše uske traperice postale još uže bez obzira na religiozni fitness program koji pratite, imamo jako važne vijesti za vas: jača bedra NE MORAJU biti nuspojava vašeg napornog rada u teretani. Sve što trebate je uvrstiti u svoju fitness rutinu vježbe koje izdužuju mišiće bedara i tako ih čine vretenastijima. Upravo vam jednu takvu vježbu danas predstavljamo - dijamantni čučanj. Ovaj specifičan pokret pomno je osmišljen da izduži i tonira mišiće bedara tako što istovremeno isteže unutrašnji dio bedrenih mišića i jača vanjski dio. 

Trebamo napomenuti da je ovaj pokret namijenjen za jačanje i izduživanje mišića, a ne stvaranje smiješnog (i nezdravog) trenda "rupe između bedara"... U nastavku pročitajte i naučite kako ispravno raditi vježbu koja će vam promijeniti život. Provjereno!

1. Stavite jednu ruku na bok, a drugom se oslonite o primjerice stolac u visini struka. 

2. Položite stopala u široki "V", tako da su vam pete spojene, a prsti daleko udaljeni.

3. Podignite pete u zrak tako da samo stojite na vrhovima prstiju, ali pripazite da su vam pete i dalje spojene u zraku. 

4. Malo skvrčite koljena (kao da ćete se spustiti u čučanj) i zadržite se u najnižem položaju koji vam je ugodan. Pulsirajte u toj pozi i brojite do 10.

5. Kada osjetite da vam se mišiću tresu - na dobrom ste putu! Upravo je taj položaj u kojem osjećate mišiće idealan za izvođenje vježbe i pokušajte ostati u toj pozi još 6 setova po 10 pulsirajućih ponavljanja.  

Diamond squat
Diamond squat

Slični članci: