Učvrstite trbuh ovim jednostavnim vježbama

Ljeto je već stiglo i sve više smo svjesni da se bliži sezona kupaćih kostima, a mnogi od vas već su i na godišnjim odmorima. Vježbe za trbuh su odlične za učvršćivanje trbuha, a osim što ćete izgledati bolje, smanjiti ćete rizik od nastanka raznih povreda. Naime, istraživanja su pokazala da jačanje mišića abdomena ujedno jača mišiće leđa. Svaku od dolje navedenih vježbi radite s 2 ponavljanja i vježbajte najmanje 3 puta tjedno.

 1. Vježba

Legnite na leđa, koljena vam trebaju biti savijena, a stopala na podu. Udahnite i bradu naslonite na grudi. Izdahnite i lagano podignite glavu i vrat. Ramena trebaju biti na podu, a ruke podižite prema stopalima. Zaustavite se i udahnite. Polako se vratite na početni položaj i polako izdahnite. Ponovite 8 puta.

2. Vježba

Legnite na leđa i ispružite ruke iza glave tako da vam tijelo bude u ravnini. Udahnite, ruke dignite iznad glave i polako podižite trup. Izdahnite kada ste na pola puta i nastavite rukama ići prema naprijed dok ne dotaknete nožne prste. Udahnite, vraćajte se na početni položaj, a na pola puta izdahnite. Ponovite 10 puta.

3. Vježba

Podignite noge prema stropu. Dišite i napnite mišiće trbuha. Polako izdahnite i spuštajte noge dok ne budu oko 10 centimetara od poda. Leđa trebaju ostati na podu. Zaustavite se i udahnite. Vratite noge u početni položaj i polako izdahnite. Ponovite 10 puta.

4. Vježba

Podignite noge prema stropu, pazite da ostanu ravne. Spustite lijevu nogu dok ne bude oko 15 centimetara od poda. Podignite glavu i ramena i desnom rukom primite stražnji dio desne noge, lagano je primaknite sebi. Napravite 10 ponavljanja sa svakom nogom.

5. Vježba

Sjedite s prekriženim nogama, ruke stavite ispred sebe tako da se prsti dodiruju. Udahnite. Kukovi vam moraju ostati ravni, a trbušni mišići napeti. Izdahnite i istovremeno okrenite tijelo za oko 45 ° u desno. Vratite se u početni položaj i isto ponovite s lijevom stranom. Ponovite 10 puta.


Slični članci: