U 5 jednostavnih koraka ostanite fit i nakon ljetovanja

Kako zadržati vitku liniju i nakon ljeta?
Kako zadržati vitku liniju i nakon ljeta?

San o vitkoj liniji na plaži izvrsna je motivacija da se prije ljeta bacimo na laganu prehranu i intenzivno vježbanje kako bismo tijelo doveli u top formu. No, završetkom ljetovanja i povratkom u ustaljenu svakodnevicu, često se vraćamo i starim, lošim navikama. Neuravnotežena prehrana, stres i nedostatak tjelovježbe tako nerijetko dovode i do povratka izgubljenih kilograma.

No, u 5 dokazano djelotvornih koraka zadržite motivaciju za stečenim zdravim navikama i očuvajte ljetnu liniju, čak i kada temperature krenu padati.

#1 UČINITE VJEŽBANJE ZABAVNIM

Ovo je broj jedan pravilo svake tjelovježbe. Ako ne uživate u vježbanju, u većini slučajeva ćete i brzo odustati od nje. Pronađite zabavnog partnera ili partnericu za trčanje, rolanje ili vožnju biciklom, upišite tečaj plesa i konačno naučite sve te zavodljive pokrete dok trošite kalorije ili uživajte u nastavku ljetne rutine plivanja na obližnjem bazenu.

#2 POKRENITE SE I U SVAKODNEVNIM SITUACIJAMA

Povratak na posao ne znači da se trebate prikovati za radni stol. Iskoristite još uvijek toplo vrijeme i krenite na posao pješice ili biciklom, ili parkirajte auto što dalje od posla i aktivirajte noge. Penjite se stepenicama, a ne liftom, a za vrijeme pauze – prošećite na svježem zraku s omiljenom kolegicom.

#3 ODABERITE AKTIVNE VIKENDE

Kasno ljeto i jesen savršeni su za aktivne vikende – u prirodi, na planinarenju, uz rad u vrtu ili vinogradu, na izletima u nacionalne parkove i parkove prirode – ili u posjeti drugim gradovima, otkrivanju znamenitosti i dugim šetnjama.

#4 SEZONSKE NAMIRNICE SU MUST

Recite NE visokokaloričnoj, brzoj i prerađenoj prehrani, i radije odaberite neodoljive plodove kasnog ljeta i jeseni, poput lubenica i dinja, slasnih salata s rajčicama, paprikama i krastavacima, sočnih šljiva... Nastavite uživati u laganim ljetnim salatama sa svježim voćem i povrćem, a čim temperature krenu padati, zagrijte se prirodnim domaćim juhama i varivima, bogatim vitaminima i mineralima.

#5 ČUVAJTE LINIJU UZ PRIRODNE AKTIVATORE METABOLIZMA

Dodajte prehrani namirnice koje će potaknuti metabolizam, ubrzati sagorjevanje masnoća i spriječiti nagomilavanje novih masnih naslaga, poput ljutih papričica, đumbira i cimeta. A jedan od izuzetno snažnih i učinkovitih aktivatora metabolizma jest i ekstrakt zelene kave koji, osim što ubrzava sagorjevanje kalorija, ujedno i smanjuje osjećaj gladi djelujući na hormon leptin te tako pospješuje gubitak kilograma.


Slični članci: