Trikovi kojima ćete sigurno jesti manje

Obiteljski stol
Obiteljski stol

U djetinjstvu su nas mame učile kako se jelo mora pojesti za stolom. Što smo stariji, ta nam navika blijedi i sve češće se ulovimo kako jedemo za računalom ili pred televizorom. U tim trenucima vrlo teško možemo kontrolirati porcije koje unesemo organizam, stoga vam danas donosimo par jednostavnih trikova kojima ćemo zavarati sami sebe i pojesti manju porciju.

1. Pijte manje gutljaje

Ista pravila vrijede kod hrane kao i kod pića. Potrebno je određeno vrijeme da mozak akceptira ono što mu želudac govori stoga mu treba dati vremena da “preradi” informaciju. Ako pijete manje gutljaje, na kraju ćete popiti manje jer će brže doći do mozga da ste popili dovoljno. Istraživanja su dokazala da što više popijemo, manje smo svjesni koliko smo popili i samim time gubimo kontrolu.  

2. Jedite “smrdljivu” hranu

Hrana s intenzivnim mirisom ima puno jači efekt na vaš organizam pa mu je dovoljna i manja količina. Smrdljivi sirevi ili hrana s okusom vanilije odličan su izbor u ovom slučaju.

3. Odaberite kontrastne boje

Ako odaberete kontrastne boje tanjura i hrane na njemu, sigurno ćete unijeti manje hrane u organizam. Odlučite li se za pire krumpir, nemojte ga staviti na bijeli tanjur, već recimo crveni. Probajte, nemate što izgubiti!

4. Koristite vibrirajuću vilicu

Ne bi vjerovali i to postoji. Rijetka je na našem tržištu no HAPI vibrirajuće vilice napravljene su s ciljem da uzimamo manje zalogaje. Štoviše, ako ona odluči da smo uzeli previše zalogaja u minuti početi će jače vibrirati.

5. Jedite na manjem tanjuru

Kad stavite veći komad mesa na manji tanjur automatski imate dojam da ste više pojeli. Zavarajte svoj mozak i poslužite se ovim jednostavnim trikom, navodno tako smanjujete konzumaciju za čak 20%.

6. Prigušite svjetla i glazbu

Istraživanje fast food restorana pokazalo je da prigušena atmosfera tjera goste da pojedu čak 175 kalorija manje po obroku. Sad nam je jasno zašto su u McDonaldsu uvijek svjetla na najjače!


Slični članci: