Što učiniti kada pojedete puno više nego ste zamislili?

Događa se i najboljima. Jedan mali zalogaj poslastice pretvori se u sumanuto prejedanje dok ne nestane svaki i najmanji komadić. Jednom kada ste dovršili pladanj (odaberite kalorijsku bombu po svom izboru), osjećaji krivnje i grižnje savjesti udaraju. Poraženo zaključujete da ste cijeli život osuđeni na široke hlače. 

Ali, to što posrnete tu i tamo ne znači da su sve vaše nade za onim savršenim uskim trapericama izgubljene. Postoje načini kako ublažiti posljedice u prvih nekoliko sati i tako učiniti veliku razliku!

U nastavku pročitajte što učiniti sljedećeg puta kada izgubite samo-kontrolu i navalite na slatkiše...

1. Opustite se

Kao prvo, nepotreban stres neće vam pomoći. Kažite sami sebi kako je sutra novi dan i vrijeme za svjež početak. I zapamtite: trebali biste konzumirati puno ekstra kalorija - govorimo o tisućama - kako bi dobili kilu sala. Stoga, makar mislili kako ste potpuno uništili dijetu, jedan loš dan sigurno se neće odraziti na vašem tijelu.

2. Popijte vode

Najjednostavniji način za detox je - voda. Oslobađa vas toksina i viška soli zbog koje se osjećate napuhnuto. A kada ste pravilno hidrirani, vaš metabolizam radi brže. Nakon velikog obroka, pijte puno vode sobne temperature jer ledena voda može usporiti vaš probavni sustav.

3. Prošećite

Osjećat ćete se puno bolje budete li se kretali, koliko god to u tom trenu grozno zvučalo. Plus ubrzat ćete probavu, a time i odlazak hrane iz vašeg želuca.

4. Odspavajte

Kada shvatite da ste pretjerali, vrijeme je da stanete i izbjegnete dodatna iskušenja, operete zube i legnite u krevet ranije. Na dane kada pretjerate s hranom, pripazite na to da dobijete barem potrebnih 7 sati sna.


Slični članci: