Što poza u kojoj spavate govori o vama?

U kojoj pozi najčešće spavate?
U kojoj pozi najčešće spavate?

 Nakon dugog i napornog dana, sve što želite i o čemu sanjate je uskočiti u svoj udoban, topli krevet i utonuti u najslađi san. Ali čini se da način na koji to radite, odnosno poza u kojoj spavate, može itekako pomoći ili odmoći tijelu. U nastavku donosimo najčešće pozicije u kojima spavamo i što one znače za naše zdravlje!

AKO SPAVATE NA LEĐIMA...

Čestitamo, ovo je najbolja opcija! Spavanje na leđima je najzdravije za kralježnicu i vrat, zato što ostajete u neutralnom položaju i ne stavljate pritisak na tijelo. Također, spavanjem na leđima smanjujte šansu nastanka bora zato što ne "gužvate" kožu lica na jastuku osam sati. Jedini minus koji smo pronašli kod spavanja na leđima je veća mogućnost hrkanja. Ako primijetite da hrčete, pokušajte malo bolje podložiti jastuk pod glavu tako da vam je glava na malo višoj razini od tijela. 

AKO SPAVATE NA BOKU...

Spavanje na boku nije najbolja opcija, ali nije ni najgora. S druge strane, najčešća je. Generalno, spavanje na boku može stvoriti pritisak na živce ruku i nogu, zbog čega bi vam se mogla javiti kronična bol. Začuđujuće, također je važno i na kojoj strani spavate. Uvijek je bolje ležati na lijevoj strani jer tako smanjujete otkucaje srca i probava se ubrzava. Ako morate spavati na stranu, uvijek spavajte na lijevom boku i stavite jastuk između nogu kako biste osigurali dodatnu potporu leđima. 

AKO SPAVATE NA TRBUHU...

Ako je spavanje na leđima najbolji način za odmor, spavanje na trbuhu je najgori. Ležanje na trbuhu uzrokuje bolove u vratu (jer morate okrenuti vrat za 90 stupnjeva kako biste mogli disati) te ravna prirodne krivine vaše kralježnice. Zbog čega se naravno može javiti bol u leđima. Ako volite spavati na trbuhu, toplo vam preporučujemo da se pokušate istrenirati na spavanje na leđima ili boku. 


Slični članci: