Što piti i jesti za bolju kožu?

Što piti i jesti za bolju kožu?
Što piti i jesti za bolju kožu?

 Kako kaže poznata izreka: "Ono si što jedeš". Upravo je zato jako važno razumjeti što namirnice koje unosimo u organizam ustvari čine za naše tijelo i kakve efekte ima - posebno kad se radi o našoj koži. 

Antioksidansi, zdrave masnoće, cink, vlakna, vitamin A, C i D i ostali nutrijenti zaslužni su za onaj zdravi sjaj kože te mogu pomoći u borbi protiv prvih znakova starenja. Prema tome, prije nego krenete na ručak, obratite pažnju na ovih 7 namirnica koje vam mogu pomoći održavati kožu lijepom i zdravom!

AVOKADO

Avokado je bogat zdravim masnoćama, vitaminom A i C te vlaknima koja se uspješno bore protiv starenja kože i naglašavaju zdravi ten. 

ZELENO LISNATO POVRĆE

Vitamin C se također bori protiv znakova starenja kože, a zeleno lisnato povrće apsolutno je najbolji izvor nutrijenata koji apsorbiraju i neutraliziraju slobodne radikale koje stvaraju UV zrake. 

BUĆINE SJEMENKE

Bućine sjemenke su bogate cinkom koji zadržava zdravu razinu kolagena u koži te potiče obnovu stanica kože. 

Bučine sjemenke



BOROVNICE

Borovnice su najbogatiji izvor ključnih antioksidansa koji imaju anti-aging svojstva te su bogate vitaminima C i A. 

Borovnice kao snack
Borovnice kao snack



LOSOS

Divlji losos je najbolji izvor omega-3 masnih kiselina koje pomažu u održavanju kože mekom, podatnom i hidratiziranom. 

ZELENI ČAJ

Zeleni čaj sadrži antioksidanse koji potiču protok krvi i kisika kroz kožu.

PUNO VODE!

Voda održava kožu hidratantnom i čini je zdravijom te smanjuje vidljivost bora.


Slični članci: