Srpska bodybuilderica postala zaštitno lice MAC-a

Jelena Đorđević, rodom iz Gornjeg Milanovca u Srbiji, u američkim medijima poznatija kao Jelena Abbou, reklamira proizvode kuće MAC Cosmetics pokazujući svu raskoš svojih bicepsa. MAC se uglavnom koristi marketingom ‘od usta do usta’ i s kampanjom ‘Snaga’ opet je nekonvencionalan, kako prenosi media-marketing.com.

Nakon što je angažirala osebujne svjetske zvijezde poput Beth Ditto, Lady Gage ili Eltona Johna, kozmetička kuća MAC Cosmetics odlučila je još jedanput zaploviti kontra marketinške struje. Naime, prije dva tjedna u svijet puštena njezina nova kampanja znakovitog naziva ‘Strenght’ ili ‘Snaga’ čije je zaštitno lice srpska bodybuliderica Jelena Đorđević koja je  proizvode pristala reklamirati pokazujući svu raskoš svojih bicepsa i tako postala glasnicom MAC-ove vizije ženske ljepote. Ljepota je, prema interpretaciji brenda, doista u oku promatrača, nesvakidašnja i jedinstvena. Njegova kozmetika tu je samo da ženama pomogne da postanu odvažne, da budu drukčije i svoje. 

Iako je MAC dosljedan i pažljiv u odabiru zaštitnih lica koja imaju ‘ono nešto’, prije nego konvencionalnu ljepotu, reklame nisu u srži njegove marketinške strategije jer brend ima tu sreću da snagu crpi iz kulta obožavatelja koje katkad samo treba podsjetiti na vrijednosti koje njeguje. Naime, to je jedan od rijetkih kozmetičkih brendova u svijetu koji prati gotovo besprijekoran ugled. Njegov put do srca žena diljem svijeta gotovo je školski primjer uspješnosti marketinga ‘od usta do usta’ ili, kao što to u kozmetičkom svijetu vole reći, ‘testimonial’ marketinga.

Da biste se uvjerili da je to tako, dovoljno je zaviriti u kozmetičke torbice domaćih ljubiteljica make-upa ili se ‘ulogirati’ na neki od foruma posvećenih dekorativnoj kozmetici te tako čuti ili vidjeti koliko je fanova MAC skupio u zemlji Hrvata, u kojoj nikad nije otvorio nijednu trgovinu niti se njegovi proizvodi mogu nabaviti u drogerijama ili parfumerijama. Prave ljubiteljice znaju koji su njegovi ‘sveti proizvodi’, kako ih naručiti a da budete sigurni da je riječ o originalnom proizvodu (da, MAC je jedan od rijetkih kozmetičkih brendova koji se kopiraju) ili u kojemu najbližem europskom gradu možete naći neke proizvode po akcijskoj cijeni.

Ako već tolike stotine obožavateljica brend ima u Hrvatskoj, jasno je da je u ostatku svijeta riječ o milijunima, stotinama milijuna. Za taj kultni položaj brenda zaslužni su njegovi osnivači, Kanađani Frank Tosken, make-up artist i fotograf te Frank Angelo, poduzetnik i vlasnik kozmetičkih salona u Torontu. Oni su još 1984. shvatili da tadašnja kozmetika ne zadovoljava njihove potrebe, odnosno nisu bili zadovoljni kvalitetom šminke kojom su se koristili tijekom višesatnog fotosnimanja. Budući da se šminka topila pod visokim studijskim temperaturama i jakom rasvjetom, odlučili su razviti formulu zbog koje će biti postojana i pigmentirana te si tako olakšati posao.


Slični članci: