Sexy do ljeta: Vježbe za lijepe ruke i leđa

Sexy do ljeta: Vježbe za lijepe ruke i leđa
Marina na treningu u First Fitness & Squash Toweru

Danas smo službeno završili treći tjedan vježbanja unutar programa Sexy do ljeta u First Fitness & Squash Toweru. Marina Paradžik, pobjednica natječaja, već se polako uhodala u većinu sprava i vježbi koje pogađaju najbitnije mišiće u tijelu. Danas smo s trenerom Dominikom radili vježbe s naglaskom na ruke, ramena i leđa, što su dijelovi tijela koje mnoge žene zanemaruju radi fokusa na trbuh, noge ili stražnjicu.

Vježbanje smo počeli s 15 minuta brzog hodanja po uzbrdici, a zatim smo se prebacili na sprave s utezima. Prvo smo s bučicama od jednog kilograma radili vježbu za ramena na pilates lopti. Na loptu se treba leći gornjim dijelom ramena i glavom, a ruke spuštati tako da ramena prva idu dolje i zatim ponovno dizati ravno ispred sebe. Ovu vježbu radili smo triput po 15 ponavljanja.

Sexy do ljeta: Vježbe za lijepe ruke i leđa
Vježba na pilates lopti

Sljedeći su bili trbušnjaci na spravi. Noge dižemo do visine grudi i pružamo ih ispred sebe tako da stoje malo prema naprijed (triput po 10 ponavljanja). Uslijedila je vježba na spravi za kukove, gdje koljenima guramo spravu prema van (triput po 15 ponavljanja).

Sexy do ljeta: Vježbe za lijepe ruke i leđa
Trbušnjaci, vježbe za kukove i preskakivanje klupice

Druga serija sadržavala je sljedeće tri vježbe: Dizanje utega za ruke i ramena tako da povlačimo spravu do grudi, a laktove dižemo do ramena, zatim zgibovi na spravi za ruke i leđa te poskakivanje preko klupice gdje moramo misliti na to da teret ostaje uvijek na nozi koja je trenutno na klupici. Prve dvije vježbe smo radili triput po 15 ponavljanja, a zadnju trideset sekundi.

Sexy do ljeta: Vježbe za lijepe ruke i leđa
Vježbe za ruke i ramena

Kraj je bio rezerviran za 15 minuta trčanja na traci, a sve je završeno dobrim rastezanjem.

Sexy do ljeta: Vježbe za lijepe ruke i leđa
Zgibovi

Slični članci: