Sexy do ljeta: Vježbe za čvrsta bedra i seksi oblikovanu guzu

First Fitness and Squash teretana
First Fitness and Squash teretana

Nažalost danas Marina,  pobjednica našeg #sexydoljeta nagradnog programa, nije mogla s nama odraditi današnji trening iz zdravstvenih razloga pa vam ne možemo prikazati autentične slike. Dio redakcije je ipak odradio vježbanje koje je ovaj put u potpunosti bilo posvećenu učvršćivanju bedara i oblikovanju seksi guze. Započeli smo s 15 minuta vožnje sobnog bicikla pri čemu smo u pravilnim intervalima od 5 minuta pojačavali i smanjivali tempo, odnosno brzinu. Zatim smo započeli s šrvom vježbom koja se zove abdukcija bedara pri čemu se snagom nogu, tj. mišićima bedara pruža otpor na spravu. Pri tome rade medijalna i lateralna strana natkoljenice, tj.bedrenog mišića. Ovu smo vježbu izvodili u tri serije po 15 ponavljanja.

Abdukcija bedara
Abdukcija bedara

 Sljedeća vježba je obrnuta od ove i zove se adukcija bedara. Radi se o tome da se noge sada pomiču, odnosno šire prema van pri čemu se jačaju mišići stražnjice. Također se izvodi u tri serije po 15 ponavljanja. Posljednja vježba za danas je tzv. potisak na leg pressu. Njime se također oblikuju mišići nogu i stražnjice. Trening smo završili s 15 minuta kardio vježbanja na Orbitreku. Čitajte nas i vježbajte s nama #sexydoljeta

Potisak na leg pressu
Potisak na leg pressu

Slični članci: