Sexy do ljeta: Vježbe snage i izdržljivosti

Marina Paradžik
Marina Paradžik

Naš dvomjesečni nagradni program #sexydoljeta bliži se svojem kraju. Danas smo odradili prvi trening predzadnjeg tjedna koji je vodio sad već dobro znani trener Saša Mejovšek iz First Fitness & Squash Towera. Osim skidanja ponekog kilograma viška i suvišnih centimetara, ovim smo programom željeli povećati mišićnu masu i snagu našeg tijela kako bi ono bilo više fit, spremnije i zdravije. Naravno, taj proces prati i transformacija izgleda, ali to je ono što dođe na kraju, kao nekakav završni touch. Zaista nema razloga da nam naše zdravlje ne bude na prvom mjestu i upravo to bi trebao biti glavni razlog kod vježbanja. Danas smo se posvetili serijama intezivnih vježbi snage i izdržljivosti koje smo izvodili uz pomoć utega. Ako nas pratite i vježbate kod kuće, pokušajte pronaći neki drugi tip opterećenja s kojim možete izvoditi sljedeće vježbe. 

Iskorak s utegom na leđima

Radite po 15 ponavljanja u 4 serije, izmjenjujući nogu u svakom sljedećem ponavljanju. Uteg mora biti čvrsto na leđima, a pri iskoraku koljeno mora ići što je više moguće naprijed.

Sklekovi

Ova se vježba izvodi u 12 ponavljanja po 4 serije. Pri spuštanju tijela, trup mora biti ravan, a prsima trebate dotaknuti šipku. U trećoj vježbi smo se podizali prema šipki s tim da smo pri spuštanju istezali ruke. 

Podizanje trupa

Vježba se izvodi po 12 ponavljanja. Sve vježbe izvodite polako i pazite na disanje. S obzirom da se bliži kraj našeg programa, pojačali smo i vrijeme kardio vježbi pa sad trčemo pd 25-min do pola sata. Vježbamo ponovno u srijedu. #sexydoljeta


Slični članci: