Sexy do ljeta: Vježbe na strunjači

Marina Paradžik na treningu u First Fitness and Squash Toweru
Marina Paradžik na treningu u First Fitness and Squash Toweru

Sredina je trećeg tjedna vježbanja u First Fitness and Squah Toweru uz nagradnji program #sexydoljeta koji smo osmislili kako bi se doveli u formu i isklesali tijelo za nadolazeće ljeto. Ako nas pratite, onda znate da je na natječaju pobijedila Marina Paradžik i tako osvojila satove vježbanja s privatnim trenerom, Sašom Mejovšekom. Ako nas niste pratili dosad, nikad nije kasno da se uključite i vježbate s nama. Pravilnom prehranom i treninzima, dobar rezultat sigurno neće izostati, a lakše je kad imate motivaciju. Naš današnji trening bio je sinteza svega onog što smo dosad radili. Vježbali smo tako trubšnjake, sklekove, noge i bedra. Kao i uvijek započeli smo i završili s kardiom vježbama. Nama je to najčešće 15 ili 20 minuta trčanja ili Orbitreka, a nakon toga krenemo na ciljane vježbe. Sve vježbe izvodimo u 3 serije po 15 ponavljanja.

Vježba za stražnjicu i noge uz pomoć štapa
Vježba za stražnjicu i noge uz pomoć štapa

Prva je vježba za noge i stražnjicu uz pomoć štapa. Jednom nogom napravite veliki iskorak i dotaknite tolo koljenom. Pri vraćanju u prvobitan položaj, pokušajte nogu koju ste spuštali, zadržati u zraku. Na taj način vježbate kooridanciju i ravnotežu. Druga vježba je također poznata i već smo ju izvodili puno puta. Lezite potrbuške na strunjaču i jednu nogu savijte u koljenima. Zatim ju podižite prema stropu, kao da ga želite njome odgurnuti.

 Odradili smo još trbušnjake i sklekove, a slike možete pronaći u našim prijašnjim treninzima. Čitamo se i vježbamo i zajedno i dalje. #sexydoljeta


Slični članci: