Sexy do ljeta: Vježbanje ravnoteže

Sexy do ljeta: Vježbanje ravnoteže
Iskorak s utegom od 5 kg

Trenutno uživamo u predzadnjem tjednu vježbanja u First Fitness & Squash Toweru s našim trenerom Sašom, ali i ostalim dečkima koji su tijekom tjedana radili s nama. Marina je iznimno zadovoljna svojim napretkom, a mi je podržavamo u vježbanju i u ovim zadnjim danima.

Kao i uvijek, zagrijali smo se trčeći po traci za trčanje 15 minuta, a zatim su uslijedile zanimljive, nove vježbe.

Sexy do ljeta: Vježbanje ravnoteže
Leđnjaci s utezima od 10 kg

Prvo smo radili seriju vježbi uz utege od 5 i 10 kilograma. Pomoću utega od 5 kg radili smo prvo obrnuti iskorak, a pri dizanju smo uteg dizali u zrak tako da nam rade i mišići ruku (4 puta po 15 ponavljanja).

Zatim smo radili leđnjake s utezima od 10 kg i dizali ih tako da spajamo lopatice kada se ispravimo, a pri spuštanju taknemo pod (triput po 15 ponavljanja).

Sexy do ljeta: Vježbanje ravnoteže
Trbušnjaci

Nakon toga smo odradili triput po 15 ponavljanja trbušnjaka na spravi za trbušnjake.

Druga serija vježbi sastojala se od već poznatih vježbi na spravama i jedne nove i vrlo zabavne - čučnjeva na lopti za balansiranje! Na njoj smo sporo morali napraviti triput po 12 čučnjeva.

Sexy do ljeta: Vježbanje ravnoteže
Čučnjevi na lopti za balansiranje

Druga vježba bila je na spravi za jačanje nogu i stražnjice (triput po 15 ponavljanja).

Sexy do ljeta: Vježbanje ravnoteže
Vježba za noge i stražnjicu

A zadnja vježba bila je na spravi za leđa i ramena, koju smo također radili triput po 15 ponavljanja.

Za kraj, brzo smo hodali po traci za trčanje oko 15 minuta. Čitamo se u petak! #sexydoljeta

Sexy do ljeta: Vježbanje ravnoteže
Vježba za leđa i ramena

Slični članci: