Sexy do ljeta: Sve mišićne skupine treba vježbati podjednako

Sexy do ljeta: Sve mišićne skupine treba vježbati podjednako
Sklekovi

Danas smo odradili još jedan trening u First Fitness & Squash Toweru, a vodio ga je trener Tomislav. Vježbe smo pretežito izvodile bez sprava, tako da ih bez problema možete raditi i kod kuće.

Trening smo započeli s 15 minuta brzog hodanja po traci za trčanje, a zatim smo odradili 3 puta po 3 serije kružnih vježbi.

Sexy do ljeta: Sve mišićne skupine treba vježbati podjednako
Vježba za stražnjicu

Prva se sastojala od ženskih sklekova (3 puta po 10 ponavljanja), vježbi za stražnjicu koja se izvodi tako da dižemo nogu (s manžetom od jednog kilograma) pod kutem od 90 stupnjeva iznad sebe, a zatim i sa strane. Radili smo svaku nogu tri puta po 20 dizanja tj. 10 gore i 10 sa strane. Zadnja u nizu bilo je penjanje na sanduk, a radili smo ga triput po 20 ponavljanja.

Sexy do ljeta: Sve mišićne skupine treba vježbati podjednako
Vježba za jačanje tricepsa

Drugi kružni trening sastojao se od trbušnjaka s malom pilates loptom među nogama (triput po 10 ponavljanja), od dizanja utega od 3 kilograma za jačanje bicepsa (triput po 12 ponavljanja) te dizanje na klupici (triput po 12 ponavljanja). Ova vježba se izvodi tako da noge držimo pod pravim kutom, u sjedećem smo položaju, ali se pridržavamo samo rukama. Tijelo zatim spuštamo do poda i dižemo natrag; Tako vježbamo tricepse.

Sexy do ljeta: Sve mišićne skupine treba vježbati podjednako
Vježba za stražnjicu

Treći kružni trening sastojao se od iskoraka uz pridržavanje za švedske ljestve (triput po 20 ponavljanja), spravi za ramena i leđa gdje (triput po 12 ponavljanja) uteg od 15 kilograma povlačimo prema sebi, a pritom pokušavamo spojiti lopatice (uz ravna leđa!) za što efektniji rezultat te vježbe za stražnjicu s utegom (triput po 12 ponavljanja). Ovu vježbu radimo tako da noge stavilo na povišeno i pridržavamo se samo petama, dok nam uteg stoji na trupu. Pridržavajući uteg dižemo donji dio leđa i stražnjicu u zrak, pritom stišćući mišiće stražnjice i vračajući se zatim do malo iznad poda.

Završili smo trening s 10 minuta brzog hodanja po uzbrdici, i sada se odmaramo do ponedjeljka i novih vježbi

Sexy do ljeta: Sve mišićne skupine treba vježbati podjednako
Vježba za jačanje bicepsa

Slični članci: