Sexy do ljeta: Još samo tri tjedna

Sexy do ljeta: Još samo tri tjedna
Imamo još samo tri tjedna!

Odrađen je zadnji trening ovoga tjedna, a kući se vraćamo s bolovima u zadnjoj loži. Danas smo u First Fitness & Squash Toweru uz trenera Sašu odradili vježbe za leđa, stražnjicu i noge, a sve je bilo popraćeno cardio vježbama.

Trening smo započeli s 15 minuta trčanja po traci, a zatim smo se preselili u dvoranu raditi vježbe - danas smo sprave preskočili. Prva vježba bila je iskorak u hodu, a radili smo ga tako da napravimo dupli iskorak na mjestu prije sljedećeg koraka. Ovu vježbu radili smo 4 puta.

Sexy do ljeta: Još samo tri tjedna
Iskorak

Zatim smo radili trbušnjake, držeći štap iza glave. Dizali smo se trupom skroz do koljena i ovu vježbu smo radili 2 puta po 25 ponavljanja. Drugi tip trbušnjaka radili smo tako da legnemo na leđa i dignemo noge u zrak te pokušavamo rukama doći što bliže stopalima (2 puta po 15 ponavljanja).

Sexy do ljeta: Još samo tri tjedna
Trbušnjaci

Uz pomoć gymsticka smo odradili sljedeće dvije vježbe za leđa i ruke: Gymstick smo dizali ravno ispred sebe pa skroz iznad glave (2 puta po 14 ponavljanja) te dizanje gymsticka od iza leđa do ravno u zrak i natrag (2 puta po 12 ponavljanja).

Sexy do ljeta: Još samo tri tjedna
Trbušnjaci

Gymstick je poslužio i za vježbu za leđa, koja istovremeno može jačati i mišiće stražnjice. Legli smo potrbuške i uz pomoć kolegice koja je gymstick držala upregnutim povlačili ga sve do leđa i zatim ispružili ruke ravno ispred sebe (2 puta po 14 ponavljanja). 

Sexy do ljeta: Još samo tri tjedna
Vježba s gymstickom

Da bi vam mišići stražnjice duplo radili ovu vježbu, noge dignite malo u zrak.

Sexy do ljeta: Još samo tri tjedna
Vježba s gymstickom

Kraj je, kao i uvijek, bio rezerviran za 15 minuta brzog hodanja po uzbrdici na traci za trčanje. Čitamo se u ponedjeljak! #sexydoljeta

Sexy do ljeta: Još samo tri tjedna
Vježba s gymstickom

Slični članci: