Seksi do ljeta: 3.trening - Vježbanje na pilates lopti

Za elegantno oblikovane mišiće, pilates lopta je idealan izbor
Za elegantno oblikovane mišiće, pilates lopta je idealan izbor

Treći trening u sklopu našeg #sexydoljeta programa, kojeg smo osmislili u suradnji s First Fitness and  Squash Towerom, danas je rezerviran za trbušnjake, vježbe trupa i stražnjice. Idealni saveznik za oblikovanje i učvršćivanje tih dijelova tijela je pilates lopta na kojoj možete izvoditi niz vježbi. Dobra vijest je da pilates loptu nije teško nabaviti i da je njezina cijena doista prihvatljiva. Možete ju pronaći za manje od 100 kuna. Vježbe koje se na njoj izvode pomažu vam da vaši mišići postanu izduženiji i elegantnije oblikovani. Prema napucima trenera Gorana Kralja, prvo smo odradili vježbe za trbuh. Trbušnjake je jako dobro raditi upravo na pilates lopti jer, osim gore navedenih prednosti, vježbanje na ovoj lopti poboljašava izdržljivost i fleksibilnost tijela. Podignite noge na loptu, čvrsto ih držite na noj i ne pomičući donji dio kralježnice, podižite trup. Tu vježbu ponavljajte 15 puta po 2 serije. Sljedeća vježba koju možete izvoditi na pilates lopti je da kleknete pored nje i desnom rukom se naslonite na nju, a lijevu nogu skroz ispružite i zategnete. Pokušajte čvrsto ostati na mjestu s cijelim tijelom, osim lijeve noge koju podižete u zrak. Kao i prijašnju, ovu vježbu također izvodite u dvije serije po 15 puta za svaku nogu. Trbušnjake možete raditi, naravno i bez lopte. Legnite na leđa i čvrsto držite leđa i noge na podu. Koljena su pod kutom od 90 stupnjeva, a trup podižite što možete više, ali tako da se leđa ne odvajaju od podloge.

 Već je poznato koliko su čučnjevi važni u oblikovanju stražnjice, a i ovdje je  pilates lopta od značajne koristi. Naslonite je uz zid, kao na prvoj slici i donjim dijelom kralježnice se oslonite na nju. Počnite raditi čučnjeve, ali tako da vam donji dio kralježnice ostane fiksiran na lopti. Ponovite seriju od 12 čučnjeva dva puta. Nemojte zaboraviti i na kardio vježbe. S njima je najbolje započeti i završiti trening. Nama je to danas bilo 15 minuta brzog hoda na pokretnoj traci, na početku i na kraju vježbanja. Čitajte nas i vježbajte s nama i dalje #sexydoljeta


Slični članci: