Recite zbogom teretani: 5 vježbi s kauča

Editor's pick by Anamaria Butković

Anamaria Butković, urednica Fashion i Beauty rubrike na Wall.hr portalu

Vježbanje u teretani
Vježbanje u teretani
Zbog hladnog vremena i loših vremenskih uvjeta vježbanje vani, na otvorenom, ne dolazi u obzir. Kako mnogi od nisu pobornici teretane, a za rekvizite i sprave najčešće nemamo mjesta, teško je ostati u formi tijekom zimskih mjeseca. Što se tiče fitnessa, nekad je najbolje vratiti se temeljima i držati se jednostavnih, ali i dalje efikasnih vježba. Donosimo vam 5 vježbi koje možete raditi kod kuće, u svoja 4 zida - bez teretane, bez sprava, bez rekvizita!
 

1. Trbušnjaci

S razlogom su trbušnjaci popularna vježba već desetljećima. Jednostavni su, ne zahtijevaju nikakvu opremu ni sprave i možete ih raditi praktički svugdje! Uz sve to, trbušnjaci su odlična vježba za jačanje i oblikovanje trbušnih mišića i najbolje sagorijevaju masno tkivo i kalorije. Trbušnjacima također možete popraviti držanje, zaštititi leđa od ozljeda te regulirati probavu.


2. Skakanje na mjestu
skakanje užeta
Jeste li ikada preskakali uže bez užeta? Zvuči pomalo blesavo, ali skakanje na mjestu je odlična vježba za kardiovaskularni sustav kojom možete sagorjeti i preko 100 kalorija u 10 minuta. Potrudite se skakati visoko i pripremite se na znojenje! Ako vam dosadi skakati gore-dolje, ubacite nekoliko "jumping Jackova" kako bi razbili monotoniju. Cilj je skakati dovoljno dugo da se poveća broj otkucaja srca i tako troše kalorije.
 
3. Čučnjevi
čučnjevi
Što više mišića imate, više masnog tkiva trošite. Većina nas ni ne zna da čučnjevima bildamo mišiće cijelog tijela - pogotovo kvadricepse, gluteuse, listove i stražnje lože natkoljenice. Čučnjevi također pomažu u cjelokupnom kondicijskom napretku kao na primjer: zbog njih skačemo više, trčimo brže i imamo bolju stabilnost. Svejedno je radite li obične čučnjeve, čučnjeve na zidu ili čučanj-skokove, s ovom vježbom ne možete pogriješiti ako želite poboljšati svoju kompletnu formu!
 
4. Ples
ples doma
Postoji razlog zašto plesači imaju nevjerojatna tijela i figuru! Plesom se troši približno 400 kalorija u sat vremena, a sve što trebate jest pustiti muziku i kretati se. Također, ples je dobar za zdravlje srca. Nedavno američko istraživanje je pokazalo da se na ljudima koji su plesali po 20 minuta, 3 puta tjedno vidio veći napredak srca nego na ljudima koji se bave tradicionalnim vježbama. Plus, plesom nam se podiže raspoloženje i poboljšava koordinacija tijela. 
 
5. Sklekovi
sklekovi
Dobri stari sklekovi odlična su vježba za cijelo tijelo. Nije ni čudo što ovom vježbom, vojnici još uvijek održavaju formu. Od cora do bicepsa, sklekovi pomažu u boljem protoku krvi i jedna su od najefikasnijih vježbi snage. Također, sklekovima se dobiva na koštanoj masi i ubrzava se metabolizam pa će vaše tijelo trošiti kalorije još dugo nakon treninga!

Slični članci: