Razbijte ovih 5 loših fitness navika jednom zauvijek

Candice Swanepoel najbolja nam je fitness inspiracija!
Candice Swanepoel najbolja nam je fitness inspiracija!

Ljeto je blizu. I sigurno ste već naveliko započeli s pripremama za "bikini body". Ako niste, što se čeka?! Jednom kada odlučite započeti s vježbanjem i treninzima, bitno je ne trošiti vrijeme (i novac) u teretani uzalud.

Trebate pravilno odraditi vježbe i držati se nekih (ne)napisanih pravila kako bi što brže i učinkovitije došli do cilja. Svi griješimo i radimo početničke pogreške, ali ako ih na vrijeme osvijestite i trudite se popraviti - dostići ćete svoj cilj puno brže, jednostavnije i efikasnije! 

1) Morate kvalitetno jesti - Ne možete se jako mučiti u teretani i kasnije ništa ne jesti, to je najveća pogreška koju početnici rade. Ako mislite puno vježbati, trebate imate "gorivo" koje će vašem tijelu to i omogućiti. Držite vašu kuhinju opskrbljenu s jednostavnom i neprerađenom hranom kao što su bjelančevine (losos, govedina, piletina ili puretina) ugljikohidrati (zeleno lisnato povrće, salate i neko voće) i masti (orašasti plodovi, sjemenke, avokado i maslinovo ulje). Također, obavezno prigrizite nešto 30-45 minuta prije treninga, a poslije treninga se možete počastiti jogurtom.

Što odabrati za doručak?
Što odabrati za doručak?

2) NIKAD ne preskačite vježbe za noge - Složite si treninge tako da nikad ne zapostavite nijedan dio tijela, pa čak ni noge (posebno vi dečki!). Jednako radite vježbe snage, izdržljivosti i cardio, jer jedini način da ostanete sasvim fit je da balansirate sve mišićne grupe.

3) Nemojte zaglibiti u rutini - Rutina je vaš najveći neprijatelj! Osim što će vam vježbanje tako za tjedan dana dosaditi, tijelo će steći naviku u toj mjeri da će i promijene na tijelu izostati. Mijenjajte svoj raspored treniranja tako da su pred tijelom stalno izazovi.

4) Usredotočite se na formu i tehniku - Ništa vam neće pokvariti plan više od ozljeda. To, naravno, nikako ne želite. Znači da morate uložiti velik trud u to da vježbe izvodite pravilno. Provjerite radite li pravilno određenu mišićnu skupinu tako da popričate s trenerom ili se poslužite popularnim YouTube kanalima s vježbama.

5) Nema popuštanja! - Sve manje od 100% nije dovoljno dobro. U tjelovježbu morate unijeti sve od sebe kako bi vidjeli rezultate. Radite intenzivno i dajte sve od sebe - već ste u teretani, već vježbate, pa zašto ne bi u potpunosti iskoristili situaciju? 


Slični članci: