Prva Moschino beauty kolekcija

Pravi povijesni trenutak za sve ljubitelje beauty proizvoda i kozmetike.

Moschino je u suradnji sa Sephorom pokrenuo i objavio svoju prvu beauty kolekciju koja će sadržavati dekorativnu kozmetiku. Prije ove objave koja nas je razveselila, brend Moschino koji je pod vodstvom kreativnog direktora Jeremyja Schotta, u svojoj ponudi je imao samo mirise koji su se uvijek izdvajali zanimljivim i specifičnim izgledom pakiranja od drugim brendova.

Moschino je poznat po kreativnosti, dovoljno je da se prisjetimo primjera plišanog medvjedića u prošlogodišnjoj kampanji ''Not a Moschino Toy'' koji je postao pravi bestseller.

Sada je brend odlučio otići i korak dalje te se s već uhodanim načinom usredotočiti ne samo na sadržaj pakiranja već i na izgled samih proizvoda, a svoju make-up kolekciju upakirali su u poznate Moschino medvjediće koji su klasika ovog brenda.

Kolekcija uključuje sedam proizvoda: dvije palete sjenila za oči, kompaktni highlighter, sjajilo za usne, set kistova za šminkanje, maskaru za oči, kao i pomoćno ogledalce koje će uljepšati sadržaj svake ženske torbe. 


Slični članci: