Problemi brzih dijeta koje morate znati

Brze dijete imaju kratkoročan učinak i mnogo pravila kojih se morate pridržavati. One mogu prouzrokovati gubitak težine, ali je njihov učinak kratkotrajan, mogu pogoršati vašu krvnu sliku, a kilogrami će vam se vratiti čim okončate dijetu. Kada se vratite na početnu kilažu, moguće je da ćete izgubite volju za daljnjim mršavljenjem. 

Kada odlučite riješiti se suvišnih kilograma, budite realni. Nemojte sebi postavljati prezahtijevne ciljeve. Krenite malim koracima do velikog uspjeha. Siguran i lagan pristup promijeni vašeg načina života, jedini je put kojim možete postići vidljive i dugotrajne rezultate. Zdravo mršavljenje podrazumijeva redovne, zdrave obroke i konzumiranje vaše omiljene hrane u malim količinama. Tako ćete zadovoljiti svoje potrebe, ali ograničenim unosom hrane koju najviše volite. Zdrava dijeta smanjuje rizik od raznih bolesti i poboljšava vaš imunološki sistem. Ne postoji samo jedan ispravan način kojim možete izgubiti suvišne kilograme, ali najbolji način uključuje zdravu prehranu i pojačanu fizičku aktivnost

Šta trebate učiniti?

1. Razmislite koji su vam elementi mnogobrojnih dijeta koje ste provodili u prošlosti zaista pomogli. Iskoristite te informacije i napravite plan koji će vam pomoći da izbjegnete greške iz prošlosti.

2. Vodite dnevnik prehrane i vaših svakodnevnih aktivnosti kako biste shvatili koji su vam kritični dani i situacije.

3. Postavite sebi realne ciljeve.

4. Jedite redovno počevši od doručka.

5. Birajte zdravu hranu.

6. Kuhajte kod kuće, izbjegavajte obroke po restoranima.

7. Jedite mnogo voća i povrća.

8. Ne razmišljajte u stilu "sve ili ništa".

9. Odvojite 30 minuta za vježbanje barem tri dana u tjednu.

Šta ne trebate raditi?

1.Ograničavati se na određeni vremenski period u kojem morate smršaviti


2. Odustajati nakon lošeg dana ili ako ste previše jeli.

3. Nestrpljivost je ubitačna za vašu dijetu i čim prije to shvatite, bit će vam lakše podnijeti novi režim prehrane.

Slični članci: