Power plate – trening za zaposlene žene

Power Plate

Ljeto je iza nas i lagana odjeća koja je ponekad otkrivala više nego što smo to željeli, vratila se u garderobne ormare, spremljena za sljedeću godinu. Pred nama je dugačak period u kojem odjećom možemo skriti sva ona nezadovoljstva uzrokovana «viškom» na bedrima, rukama, trbuhu...  No, trebamo li se opet zanemariti i u prvim toplijim danima sljedeće godine, opet biti u stresu i nervozi jer nismo napravile ništa kako bi se se stvari vezane za naš izgled, ali i naše zdravlje, promijenile? I što uopće odabrati kao kvalitetni trenažni proces?

Dugo niste bili uključeni u neke konkretne rekreacijske aktivnosti i imate sliku da su svi u fitness centrima već dobro utrenirani i vi bi se osjećali nelagodno pred drugima? Premda to nije stvarna slika jer fitness centri postoje upravo zato da se pokrenete, možda bi se ipak ugodnije osjećali ako te prve korake možete napraviti u intimnijem okruženju pod stručnim vodstvom fitness trenera, uz osiguran vaš prostor za vježbanje, dva puta tjedno po samo 30 minuta...

Power Plate

Odgovor se zove POWER PLATE trening. U Physiosport centru imate mogućnost treniranja na Power Plate uređaju. 30 minuta treninga prilagođeno je upravo vašim potrebama i vašim „kritičnim zonama“. Educirani stručnjaci koji osmišljavaju svaki trening garantiraju učinkovitost i zanimljivost istih na Power Platu.

Pitali smo voditeljicu Physiosport Centra da nam kaže nešto više o Power Plate treninzima.

Što je Power Plate  trening?

  • Power Plate (PP) trening je vibracijski, odnosno akceleracijski trening.  Ljudsko tijelo odgovara na  vibracije refleksnom kontrakcijom mišića. Prilikom izvođenja pokreta PP vibracije stimuliraju mišićne kontrakcije između 25-40 puta u sekundi.

Kome biste preporučili  PP treninge?

  • PP treninge preporučamo osobama koje nemaju mnogo vremena za odraditi puni sat treninga. Ženama koje ciljano žele poraditi na određenom dijelu tijela (trbuh, stražnjica, noge) u smislu toniziranja muskulature i smanjenja masnog tkiva općenito. 
Power Plate

Po čemu se PP trening razlikuje od klasičnog treninga?

  • Trenirajući na PP izvodimo slične vježbe koje bi izvodili i na klasičnom treningu, samo što u pokretu koji izvodimo sudjeluju trodimenzionalne vibracije . Iste aktiviraju brojna dubinska mišićna vlakna , odnosno male stabilizatorske mišiće, i na taj način angažiraju više od 50 % nesvjesnog dijela mišića... tijelo radi jače i bolje...

Koliko traje PP trening?

  • Trening na PP traje 30 minuta. Prije samog treninga poželjno je zagrijati tijelo vježbajući neku kardio vježbu 5 – 10minuta.

Nakon koliko treninga se mogu vidjeti prvi rezultati?

  • Već nakon prvog treninga vidjet ćete rezultate na koži zbog bolje prokrvljenosti tkiva. Nakon otprilike petog treninga vidjet ćete prve promijene na svom tijelu u smislu čvršćeg tonusa mišića. No to je individualno kod svake osobe, jer neke osobe imaju bolju genetsku predispoziciju za postizanje mišićne mase.
Power Plate

 Tko ne smije vježbati na PP?

  • PP trening ne smiju izvoditi osobe s težim oštećenjima mišićno –koštanog sustava, trudnice , dojilje, osobe s oboljenjima unutrašnjih organa, kao i osobe koje prolaze neki upalni proces.

Samo u prosincu Physiosport Centar poklanja 20% popusta na prvi paket od 10 x Power Plate treniga!

Ukoliko se želite pripremiti za Božićne domienke ili Doček Nove Godine u nekoj savršenoj haljini, imate priliku poraditi na svome tijelu ukoliko niste zadovoljni. Ne morate čekati  1.1. za nove odluke, kad možete sada odraditi najteži dio – početi!


Slični članci: