Ovo su zanimanja koja najviše debljaju

Ako ste primorani cijeli dan sjediti za radnim stolom onda znate kako je teško ostati u formi i ne prikupiti naslage masnoće oko struka. Novo istraživanje otkrilo je koja to zanimanja imaju najpogubniji učinak na zdrav život i kilažu. Administratori, IT stručnjaci, medicinske sestre i učitelji se najčešće muče s ovim problemima. Skoro 70 posto administratora se udebljalo otkako radi, dok kod ostalih nabrojanih zanimanja više od polovine ispitanika priznaju da su nagomilali kilograme.

Debljanje na poslu nastaje kao kombinacija stresa, prekomjernog sjedenja i nezdrave hrane. Ispitani na anketi priznali su da zbog pretrpanog rasporeda nemaju vremena za vježbanje. Dvoje od pet zaposlenika ne vježba svaki dan, a svaki deseti ispitanik ne trenira nikada. Ovo istraživanje je obuhvatilo 3.600 Amerikanaca s punim radnim vremenom i rezultati su zaista poražavajući.

Donosimo vam nekoliko jednostavnih savjeta koji će vam pomoći pri održavanju željene kilaže:

Šetajte do posla i natrag. Umjesto da se vozite javnim prijevozom, izađite makar nekoliko stanica prije i šetajte. Umjesto vožnje liftom koristite stepenice, a umjesto slanja e-maila uredskim kolegama, radije otiđite do njih i pitajte ih što ste trebali.

Ne zaboravite piti vodu. Pijenjem vode ne samo da ćete zavarati želudac, koji će misliti da je pun, nego ćete i smanjiti broj bespotrebnih kalorija koje unosite pijući druge vrste napitaka.

Ponesite ručak od kuće. Ovo je jednostavan način da se zdravo hranite i kontrolirate veličinu porcije.

Jedite voće i povrće. Pobrinite se da u hladnjaku uvijek imate neko voće. Tako ćete prije odoljeti iskušenju da posegnete za nekom grickalicom iz automata.

Vodite dnevnik o svojoj prehrani. Tako nikad nećete zaboraviti što ste sve pojeli tog dana i koliko ste kalorija unijeli u organizam.


Slični članci: