Neprocjenjiva korist od pola sata šetnje dnevno

Ako vam je trčanje naporno ili vam fitnes oduzima previše vremena, šetnja je rekreacija koja nije zahtjevna, a donijeti će vam koristi kao ni jedna druga rekreacija. Prije svega, ljudsko tijelo je stvoreno za hodanje. Kada biste samo znali koliko vam barem pola sata šetnje dnevno koristi, uveli biste je u svakodnevan život bez polemike. Ovo su samo neke od dobrobiti koje šetači moraju znati: 

- pola sata šetnje dnevno za 50% smanjuje rizik od dijabetesa, a za 25% od moždanog udara.

- šetnja snižava krvni pritisak. U tijelu imate oko 160 kilometara krvnih žila i svaka će vam biti zahvalana ako redovno šetate.

- dokazano je da žene koje šetaju za 20% manje obolijevaju od raka dojke i debelog crijeva.

- vaše tijelo voli kad šetate. Tada mnogo bolje funkcionira i bolje se obnavlja.

- među šetačima je više od 40% manja smrtnost od raka prostate.

- šetači su daleko manje depresivni od onih ljudi koji ne šetaju.

 - dok šetate, vaše tijelo luči endorfin zbog kojeg se osjećate zadovoljno i sretno.

 - šetanje jača srce i jača kosti.

- šetači rijeđe obolijevaju od gripe i sličnih sezonskih oboljenja. I, ako se razbolite, šetajte jer će vam upola brže teći oporavak i ozdravljenje.

Sve što vam treba za ovu vrstu rekracije su udobne tenisice i dobra volja, i već nakon nekoliko tjedana početi ćete primjećivati rezultate!


Slični članci: