Nećete vjerovati što je 90% mladih djevojaka reklo o svom izgledu

Dove reklama otkriva pravo stanje stvari među mladim djevojkama
Dove reklama otkriva pravo stanje stvari među mladim djevojkama

 Ne očekujemo ništa osim pozitivnog marketinga još otkako je (prije jednog desetljeća!) Dove lansirao prilično uspješnu kampanju pod imenom Real Beauty. Nažalost, posljednja istraživanja koja je proveo i prezentirao Dove, prilično su tužna. 

Nakon provođenja istraživanja o samopouzdanju, brend je otkrio kako 9 od 10 djevojaka želi promijeniti barem jednu fizičku stvar na sebi i da zabrinutost oko izgleda i ljepote počinje već u dobi od deset godina! Rezultati su prilično uznemiravajući i šokantni, bez obzira na modernu eru u kojoj se sve vrti oko društvenih mreža i selfija.

U nastavku pogledajte kako Dove želi promijeniti stanje stvari i usmjeriti pažnju na ovaj veliki problem kroz svoj Change One Thing video

Dove Change One Thing

Kako se osjećate nakon što ste pogledali video? Jeste li šokirani što se ovakve sumnje pojavljuju kod 90% mladih djevojaka i razvijaju se već u desetoj godini?  


Slični članci: