Najbolji načini kako se zaštititi od gripe i prehlade tijekom zime!

Gripa
Gripa

 Ništa nas više ne može uhvatiti na prepad od poražavajuće činjenice da se razbolijevamo. Jedan dan ste super, osjećate se energično, sretno i živo - a onda se pretvorite u malaksalo stvorenje koje ne prestaje kašljati i kihati i sve što želite je da vam netko donese toplu pileću juhu i njeguje vas dok ne ozdravite.

Zato što, kako ste sigurno čuli, ne postoji lijek za uobičajenu prehladu, fokusirali smo se na najbolje načine kako ju pokušati izbjeći. U nastavku pročitajte kako osnažiti svoj imunitet i preživjeti sezonu prehlada i gripa - bez da ju i sami prebolite!

1. Izbjegavajte alkohol prije spavanja.

Alkohol smanjuje kvalitetu sna i uništava najdragocjeniji dio spavanja - REM fazu. Ako pijete prije spavanja budit ćete se nekoliko puta tijekom noći i sveukupno će vam san biti lošiji. Ljudi koji ne spavaju dobro imaju veće šanse obolijevanja nakon što dođu u kontakt s virusom poput onog koji izaziva prehladu.

2. Pojačajte konzumaciju proteina.

Konzumacija dovoljne količine proteina je ključna za dobar imunološki sistem! Amino kiseline iz proteina osnažuju tjelesne stanice i bijela krvna zrnca koja se bore protiv virusa. Trk u kuhinju po piletinu, ribu, jaja i grah!

3. Uzimajte cink.

Istraživanja su pokazala kako se cink može boriti protiv virusa u trenutku kad napada zdravu stanicu. Cink se u prehrani nalazi u cjelovitim žitaricama, piletini, mliječnim proizvodima, orašastim plodovima i kamenicama.

4. I vaš telefon treba dezinfekciju.

Vaš telefon vrvi bakterijama - štoviše, više ih je tamo nego na wc dasci! Redovito dezinficirajte telefon s antibakterijskim maramicama, posebice nakon što ste ga odložili na neku javnu površinu, poput stola u restoranu.

5. Redovito vježbajte.

Postoji nebrojeno mnogo razloga zašto je vježbanje dobro za vas, a osnaživanje imunološkog sistema samo je jedan od njih. Oni koji umjereno vježbaju imaju 25% manju šansu od dobivanja gripe, od onih koji to nikada ne rade.

6. Uzimajte probiotike. 

Probiotici sadrže zdrave bakterije koje praktički ubijaju one loše u vašem organizmu! Osnažuju vaš probavni trakt s dobrim bakterijama i također stimuliraju proizvodnju imunoloških stanica. 

7. Ne preskačite san.

Kada ste neispavani, vaš imunološki sistem smanjuje proizvodnju anti-tijela za borbu protiv bolesti. Ne samo da ste manjkom sna podložniji obolijevanju, nego će i vaš oporavak trajati duže. Stoga pazite da si osigurate preporučenih 7-9 sati sna kako bi vaš imunološki sistem pravilno funkcionirao.


Slični članci: