Najbolje vježbe za vaš oblik guze

Kako do što bolje guze u mjesec dana?
Kako do što bolje guze u mjesec dana?

Bez obzira na vašu veličinu traperica, većina pozadina može se svrstati u jednu od sljedeće 3 kategorije: ravne, viseće i izbočene. Nažalost, ne možemo mijenjati gene s J.Lo, ali možemo raditi na tome da prilagodimo svoj trening i vježbe obliku i zahtjevima naše pozadine. 

Drugim riječima, odgovarajuća rutina može vam pomoći da zaoblite ravnu guzu, podignete viseću i smanjite onu većih proporcija! U nastavku pročitajte koji su to pokreti ključni za vašu guzu i kako postići idealan oblik pozadine pravilnim fitness planom svega 3 puta tjedno...

Je li vaša guza ravna?

Stanite profilno ispred ogledala. Ako kažete, "koja guza?", ovo je grupa kojoj pripadate.

Vaš problem: Kod ovakvih vrsta, zbog građe vašeg donjeg dijela tijela, može se dogoditi da većina vašeg napornog rada na "gluteus maximus" mišićima zapravo ode u donji dio leđa i tetive na bedrima. Drugim riječima, vaša guza nikad ne dobije priliku da se u potpunosti razvije. 

Idealne vježbe: hodanje uzbrdo (na traci ili u prirodi), obični čučanj, hodajući iskorak, step-upovi, plie čučnjevi, rumunjski deadlift.

Plie čučanj
Plie čučanj

Je li vaša guza viseća?

Vaša guza visi i spaja se s gornjim dijelom tetiva.

Vaš problem: Za sve djevojke koje muči guza koja visi, najveći problem je to što zbog vaše građe tijela vaši mišići nemaju dovoljno koristi od standardnih vježba. Ako ne dodate dodatne utege ili teže pokrete, vježbanje kao da "zaobilazi" vašu guzu i dopušta gravitaciji da učini svoje.

Idealne vježbe: brzo trčanje (sprintevi), iskorak s prekriženim nogama, obični čučanj s utezima, visoki step-upovi, čučanj-skok, iskorak sa slajdovima.

Iskorak s prekriženim nogama
Iskorak s prekriženim nogama

Je li vaša guza izbočena?

Imate dosta materijala za rad, istina, ali vaša guza je prćasta.

Vaš problem: Možete slobodno odmah poslati zahvalnicu mami i tati: izbočena guza obično znači da vrlo lako dobivate mišiće na stražnjici i to bez nekog pretjeranog truda. Imate odgovarajući materijal i alat, iskoristite ga najbolje! Neka vaš cilj bude riješiti se onih ekstra masnih naslaga koji su se "zalijepili" za vašu guzu i okolne mišiće te skrivaju ono najbolje na vama.

Idealne vježbe: cardio vježbe, plie čučnjevi, obični iskorak, čučanj na jednoj nozi.

Običan iskorak
Običan iskorak

Slični članci: