Make-up s potpisom Marc Jacobsa

Marc Jacobs za Sephoru

Iako se Marc Jacobs do sada nije pretjerano bavio beauty industrijom, osim onim djelom vezanom uz parfeme, sada je konačno kolekcija make-upa s njegovim potpisom ugledala svijetlo dana. Naime, uz linije odjeće Marc Jacobs, Marc by Marc Jacobs, i Louis Vuitton Marc se upustio i osmišljavanje linije make-upa. U suradnji s Sephorom, Jacobs je osmislio liniju dekorativne kozmetike koja će biti lansirana ovo ljeto, a koja se sastoji od čak 122 komada raznih proizvoda. Analitičari ocjenjuju kako će ova suradnja Marc Jacobsa i Sephore rezultirati sa zaradom od 15 milijuna dolara u prva tri mjeseca.

Marc Jacobs za Sephoru
Marc Jacobs za Sephoru

Jacobs make-up kolekcija obuhvatiti će baze, rumenila, proizvode za usne, sjenila i proizvode za lice, a podijeljena je u četiri kategorije: Smart Complexion koja uključuje pudere i baze te rumenila, Blacquer koja objedinjuje eyelinere i proizvode za trepavice, Hi-Per Color s proizvodima za usne i sjenilima te Boy Tested, Girl Approved unisex kategorijom koja objedinjuje proizvode poput gela za obrve ili balzama za usne. Kako to i priliči Marc Jacobsu paleta boja je šarena, bez nude nijansi koju Jacobs smatra „lijenom“.

Marc Jacobs za Sephoru
Marc Jacobs za Sephoru

Sephora će u čast Jacobsa i njegove linije održati i teaser reviju 19. srpnja, a najavljen je i nastavak suradnje za kolekciju make-upa za proljeće 2014. Beauty linija Marc Jacobsa moći će se kupiti od 9. kolovoza u parfumerijama, online trgovini Sephore te odabranim Marc Jacobs buticima, a prema prvim informacija u Europi će biti dostupna tek iduće godine. S obzirom da se u Hrvatskoj Sephora povukla s tržišta, po svoje komade iz ove beauty kolekcije morati ćemo u inozemstvo. 


Slični članci: