Konzumacijom ovih namirnica korak ste bliže do zdrave, sjajne i guste kose

Ono smo što jedemo, uzrečica koja se odnosi i na zdravlje kose.

Teško da će te imati lijepu, gustu, sjajnu i njegovanu kosu nepravilnom prehranom.
Nije tajna kako ono što jedemo izravno utječe na našu kožu, ali to isto vrijedi i za kosu.
Osim proizvoda za njegu koju na nju nanosimo bitne su i namirnice koje konzumiramo. Razne namirnice mogu biti korisne za održavanje zdrave kose jer sadrže određene sastojke koje hrane vlasište, folikul i samu dlaku.
Iako ne može očekivati kako ćemo se nakon jedne  salate probuditi s kosom poput zlatokosine, uživanje u zdravim namirnicama dovest će vas korak bliže zdravoj i čvrstoj kosi.

Ovu su namirnice za koje su nutricionisti složni kako su neizbježne za zdravlje kose.


Cink
Najčešći simptomi nedostatka cinka su suha i gruba koža, krhki nokti i beživotna kosa. Nedostatak cinka može čak dovesti do otpadanja i potpunog gubitka kose. Cink možete pronaći u sjemenkama bundeve, mlijeku i mliječnim proizvodima, jajima, cjelovitim žitaricama i orašastim plodovima.


Špinat
Nutricionisti tvrde kako je hrana bogata vitaminom A, poput špinata korisna za rast kose. Osim toga, vitamin A poboljšava zdravlje tjemena.


Omega- 3 masne kiseline
Omega- 3 masne kiseline imaju protuupalna svojstva i mogu ojačati folikul dlake te spriječiti gubitak kose. Manjak tih kiselina obično se može primijetiti u lomljivoj kosi i slabim noktima. S druge strane, ako unosite dovoljno omega- 3 masnih kiselina one će potaknuti rast kose i vratiti joj sjaj. Namirnice bogate omega-3 masnim kiselima su losos, skuša srdela i pastrva, a ako ne volite jesti ribu možete ih pronaći u nekim orašastim plodovima poput oraha ili u lanenim sjemenkama.


Željezo
Niska razina željeza u krvi može dovesti do gubitka kose. Kako bi to izbjegli konzumirajte hranu bogatu željezom poput puretine, sušenog voća, žumanjaka i cjelovitih žitarica.


Grčki jogurt
Osim što je fin, grčki jogurt je pun proteina koju su bitni za održavanje zdravlja kose. Također, sadrži vitamin B5, jedan od najbitnijih vitamina koji sprječava otpadanje kose i čini je zdravom. Osim grčkog jogurta, bjelančevine možete unositi i uz piletinu, puretinu, jaja, mlijeko i sira, a također se nalazi u namirnicama popt slanutka, leće i kvinoje. 


Slični članci: