Kombinacijom treninga i prehrane do savršenog izgleda

Konzumiranjem određenih vrsta namirnica prije treninga možete umanjti efekt vežbanja. Stručnjaci savjetuju izbjegavanje ugljikohidrata prije treninga te preporučuju konzumiranje proteina u obliku piletine, ribe i jaja. Salate, povrće i voće također mogu biti vaši saveznici na putu do dobrog izgleda jer sadrže korisne ugljikohidrate koji će vam dati energiju tijekom vježbanja, a i razina šećera u krvi biti će stabilna.

Period od šest sati poslije vežbanja od ključnog je značaja za oporavak vašeg organizma – o tome ovisi efikasnost sljedećeg treninga. Jedite više ugljikohidrata. U ovom periodu najbrže sagorijevaju masti, a mišići efikasnije koriste energiju kako bi se obnovile potrošene razine glikogena. To znači da nakon treninga – a ne prije njega – trebate konzumirati najveći dio obaveznih dnevnih kalorija. 

Dodajte proteine. Oni su izvor aminokiselina koje obnavljaju oštećeno mišićno tkivo. Odnos proteina i ugljikohidrata u obroku treba biti 1:2, a upravo je takav u recimo tjestenini s bolognese umakom ili u hamburgeru (pripremljenom kod kuće). Pojedite energetsku pločicu od žitarica ili popijte energetski napitak, jer sadrže proteine i ugljikohidrate i ako to učinite odmah nakon treninga, ubrzat ćete obnavljanje energetskih rezervi.


Slični članci: