Kojim namirnicama smanjujemo stres?

Stres je neizbježna pojava u svakodnevnom životu. Ne možemo ga izbjeći, ali ga definitvno možemo smanjiti. Lako je reći da se ne treba nervirati i čuvati zdravlje, ali u stvarnosti to je gotovo nemoguće postići. Zato treba krenuti od malih stvari. Najlakši put je onaj preko prehrane. Antistres namirnice odličan su početak u našoj borbi tj. ignoriranju stresa.  

1. Sushi

Sushi
Sushi

Jedni ga obožavaju, jedni ne mogu smisliti, ali nitko mu ne može osporiti zdrave sastojke. Alge koje se koriste u pripremi najpopularnijeg japanskog jela imaju snažan utjecaj na tjeskobu i stres dok magnezij u ribi reducira stres.

2. Dinja

Dinja
Dinja

Vitamin C krucijalan je za borbu sa stresom, a dinja ga je prepuna. Ako vam dinja nije najdraže voće, možete je zamijeniti lubenicom ili bilo kojim citrusnim voćem.

3. Borovnice

Borovnice
Borovnice

Antioksidansi i vitamin C, idealna kombinacija za smanjivanje stresa.

4. Bademi

Bademi
Bademi

Ukoliko pazite na kilograme, nikako ne smijete jesti puno orašastih plodova. Dnevna doza ne bi smjela biti veća od jedne šake, a ono što smanjuje stres u bademima su vitamini B2 i E, magnezij te cink.

5. Brokula

Brokula
Brokula

Sa zelenim namirnicama ne možete pogriješiti. Brokula je prepuna vitamina B te folne kiseline koja dokazano reducira stres, tjeskobu, paniku i depresiju.


Slični članci: