Koji su prirodni načini borbe protiv stresa?

Smijeh

U mjesecu borbe protiv stresa, ozloglašenog uzročnika ne samo lošeg raspoloženja nego i ozbiljnih zdravstvenih poteškoća kojeg je Svjetska zdravstvena organizacija još prije dvadesetak godina proglasila svjetskom epidemijom donosimo vam mini antistres kalendar s aktivnostima za opuštanje. Kako bi planiranje nadolazećih blagdana uz svakodnevne poslovne i privatne obaveze bilo što manje stresno za svaki od deset dana ponuđen je kratki savjet kako na jednostavan način smanjiti učinke stresa te novom danu pristupiti s optimizmom:

  1. dan – Isključite negativnu energiju – iako je neke vanjske utjecaje nemoguće ukloniti, vedre misli uljepšat će i najtmurnije jutro. Okrenite se pozitivnim stvarima u životu i pozitivne promjene će se početi događati.
  2. dan – Recite „Hvala“ – i najmanji znak pažnje učinit će dobro i vama i onima onima oko vas. Ne zaboravite, dobra djela uvijek će vam se vratiti.
  3. dan – Izdvojite vrijeme samo za sebe – ukrasti barem nekoliko trenutaka samo za sebe nije znak sebičnosti nego zdrava potreba. Opustite se nakon napornog dana i razmislite jeste li  danas unijeli dovoljno potrebnih vitamina i minerala. 
  4. dan – Šetnja u prirodi - bijeg iz gradske vreve dobar je način opuštanja te pomaže pri pravilnom radu živčanog sustava, šetnja je najbolji način za odagnati prijeteće znakove glavobolje.
  5. dan – Meditirajte – depresija, problemi s koncentracijom i nesanica znakovi su tjelesne iscrpljenosti i neki od glavnih pokazatelja stresa. Osim magnezija, lijek za ove simptome mnogi pronalaze u meditaciji kao okretanju sebi i svojim mislima.
  6. dan - Unesite boje u okruženje – sivilo zimskih mjeseci može učiniti i da nam svakodnevnica postane tmurna. Vedrije boje odjeće, pokoji ukrasni detalj na zidu ili šaljivi podsjetnik na radnom stolu jednostavan su i učinkovit način za razbijanje monotonije.
  7. dan – Smijte se – poznata je uzrečica da osmijeh ne košta ništa, a djeluje čudesno. Osmijeh može postići više od tisuću riječi te je najljepši pozdrav svakome danu.
  8. dan - Postavite dnevne ciljeve – nitko od vas ne očekuje savršenu organiziranost, no gomilanje neizvršenih obaveza i stalna bitka s vremenom veliki su izvor stresa i nervoze. 
  9. dan –Svirajte neki instrument – glazba je dokazano sredstvo za opuštanje i pobuđivanje ugode. Ne morate osvojiti svjetske pozornice, svirajte za svoje uši ili poslušajte omiljeni album. Samo slušajte.
  10. dan – Nazovite prijatelja – Iako nam svakodnevne obaveze oduzimaju velik dio slobodnog vremena, prijateljstva ne treba zanemariti. Uz pravog prijatelja i najveća će tuga postati lakša, a ugodno druženje odagnat će stres.

Kao glavni uzročnici stresa identificirani su umor i iscrpljenost, a njihovom smanjenju pridonosi prirodni magnezij koji se između ostalog nalazi i u Mg Miveli. S obzirom da brojke govore kako čak 80 posto građana u Hrvatskoj povremeno ili redovito koristi lijekove za smirenje, krajnje je vrijeme za obračun sa stresom na dnevnoj bazi.

U toj borbi jedan od najvjernijih saveznika je magnezij, poznat i kao „antistresni mineral“ zbog svoje uloge u reguliranju hormona stresa. Kao najbolji način unošenja magnezija u organizam preporuča se konzumacija hrane i pića koji sadrže magnezij.

Osim da se držite savjeta iz ovog kalendara i konzumirate više magnezija, ne bi bilo loše da nabavite – antistres bojanku. Iako se ponajprije smatra dječjom aktivnošću, bojanke za odrasle posljednjih su godina veliki hit u svijetu. Osim što razvija grafomotoriku, bojanje dokazano razvija maštu, umiruje i rješava stresa, stoga je bojanka pravo rješenje koje će mnogima vratiti osmijeh na lice. 


Slični članci: