Kenzov novi parfem "Totem" u zanimljivom dizajnu bočice

Suradnja modne marke Kenzo s dizajnerom Okijem Satom, vlasnika dizajnerske tvrtke Nendo, pokazala se iznimno uspješnom nakon zadnjeg projekta u kojem su kreirali bocu i logo za svoj najnoviji parfem "Totem" razvijen u Parizu. Evocirajući na mobilnu i suvremenu estetiku, odražava stil mlađe generacije ili stil novog 'plemena' u modernom životu. Uniseks parfem prepoznatljiv je po svojoj tamno ljubičastoj staklenoj ambalaži, a sve su bočice dizajnirane da nalikuju na tradicionalni Totem - boca i kapa spajaju se u monolit.

Logotip za ovu kolekciju je pojednostavljen - kružni i trokutasti znak smion je dizajn kao identitet za spajanje "iskonskog s transnacionalnim". Ta su dva pojma esencija i misao vodilja ovog novog mirisa. Mlađe generacije danas se susreću s relativno manjim kulturnim podjelama i uživaju veći zajednički osjećaj identiteta kroz globalno širenje online medija i aplikacija.


Slični članci: