Kako smanjiti nadutost tijekom "onih dana u mjesecu"?

Adidas tenisice za trčanje

Neizbježno je: onaj grozan tjedan boli i grčeva koji moramo preživjeti jednom mjesečno. I kao da sama menstruacija nije dovoljno grozna, Majka Priroda nam je morala ubaciti i još neke simptome koji dolaze s njom - poput zadržavanja vode, recimo. Biti žena nije lako. 

Danas donosimo načine kako eliminirati nadutost trbuha tijekom "onih dana" u mjesecu, kako bi mogle obavljati sve radnje, ali bez da izgledamo kao da smo u trećem mjesecu trudnoće...

1. Pazite što jedete

Prvo pravilo je paziti na ishranu. Važno je jesti u pravilnim razmacima kako bismo izbjegli rast ili pas razine šećera u krvi. Također, treba izbjegavati slana jela koliko god je to moguće - jer oni potiču zadržavanje vode u tijelu. 

2. Pokušajte s mlijekom

Iako se zbog mlijeka osjećamo sitima i punima, vjerovali ili ne, mlijeko pomaže u borbi protiv predmenstrualnih simptoma poput nadutosti. 

Bademovo mlijeko vs. sojino mlijeko
Bademovo mlijeko vs. sojino mlijeko

3. Vježbajte

Vježbom njegujete vlastito tijelo i dobivate željeni energiju, pogotovo u vrijeme oko menstruacije. Plus: tjelovježba se bori protiv fizičkih i emocionalnih simptoma PMS-a! 

4. Pokušajte s prirodnim lijekovima

Ako želite više holistički pristup, pokušajte s čajem. Biljni čajevi pomažu u otklanjanju viška vode iz tijela, nadutosti i ostalih probavnih problema povezanih s vašim ciklusom. 

Zeleni DETOX čaj
Zeleni DETOX čaj

5. Pijte puno vode

Konzumiranje vode, dok se želite riješiti njenog viška, možda vam se čini kontraproduktivno - ali ustvari vam pomaže! 

6. Posjetite doktora

Ako vam niti jedan od navedenih načina ne pomaže u rješavanju nadutosti, možda je vrijeme da se posavjetujete s doktorom. 


Slični članci: