Kako se riješiti ovih 5 učestalih loših navika?

Nezdrave navike kojih se morate riješiti!
Nezdrave navike kojih se morate riješiti!

Loše navike. Svi ih imamo, ali ponekad ono što vam se može činiti kao bezopasna, neštetna mala navika koju ste stvorili - itekako može ugroziti zdravlje! U nastavku donosimo 5 učestalih loših navika koje ljudi najčešće stvaraju i jednostavni načini kako ih se riješiti...

Navika: Grickanje noktiju

Grickanje noktiju

Ne samo što je navika grickanja noktiju jako ružna , već je i nezdrava. Grickanjem noktiju povećavate si rizik od prehlada, oštećujete desne i možete uzrokovati niz različitih infekcija.

Rješenje: Lak za nokte

Bilo da ih lakirate sami ili svakoga tjedna idete na manikuru, na taj ćete način sigurno manje grickati nokte - pogotovo kada razmislite koliko vremena i novaca ulažete u njih. Da ni ne spominjemo koliko su vam ruke odmah ljepše.

Navika: Ne pijete dovoljno vode

Ne pijete dovoljno vode

Pravilna hidratacija je osnova brige za zdravlje, ali jako je mali postotak ljudi koji to uistinu i čine. To može dovesti do dehidracije, ljuštenja kože, problema s probavom i debljanja.

Rješenje: Zasladite si vodu

Učinit ćemo sve kako bismo bili pravilno hidrirani, ali istina je - voda je dosadna. Ako si napravite mali "koktel" s vodom u boci, stvari će odmah postati zanimljivije. U bocu s vodom ubacite svoje najdraže voće narezano na kockice i uživajte u osvježavajućem piću!

Navika: Previše radite

Previše radite

Visoka razina stresa pridodaje jačini glavobolja, povišenom krvnom tlaku, anksioznosti i problemima sa srcem.

Rješenje: Opuštajte se

Pokušajte se opustiti svako toliko, čak i usred posla, duboko dišite nekoliko minuta i ne razmišljate o ničemu. Prakticiranje yoge dva puta tjedno također će napraviti značajan pomak u borbi protiv stresa.

Navika: Cijeli dan sjedite

Cijeli dan sjedite

Praktički ste zavezani za stolicu, jasno nam je - zbog posla, ali jeste li znali da provođenje puno vremena u sjedećem položaju povećava rizik od dobivanja dijabetesa, bolesti srca i nekih vrsta rakova?

Rješenje: Tajna tjelovježba

Nažalost, ne možemo vam skratiti radne sate kako biste stigli u teretanu, ali ono što možemo jest otkriti vam tajnu tjelovježbu koju možete raditi na poslu. Uvijek hodajte stubama, kad god stignete podižite se na prste (primjerice dok perete ruke ili stojite pokraj fotokopirnog aparata) i redovito se razgibavajte.

Navika: Odgađate odlazak doktoru

Odgađate odlazak doktoru

Bilo da vam fali vremena ili jednostavno ne želite ići, odgađanje odlaska doktoru može biti itekako opasno po vaše zdravlje. Možda ne vidite očite znakove upozorenja vašeg tijela ili se pak bez veze brinete o nevažnim stvarima.

Rješenje: Napravite kalendar

Koristite telefon za planiranje ovakvih stvari. Unaprijed isplanirajte odlazak doktoru, zubaru ili ginekologu i držite se zadanog rasporeda. Tako vam ništa neće "uletjeti" u raspored i poremetiti planove.


Slični članci: