Kako ostati aktivni tijekom hladnijih dana?

Postoji bezbroj načina da ostanete fizički aktivni tijekom jeseni i zime, stoga ostanite u formi i zabavite se uz raznovrsne vježbe koje ne uključuju teretanu. Mi vam danas donosimo sedam načina uz koje ćete jednostavno ostati aktivni i tijekom hladnijih mjeseci. To su: 

1. U pravu ste kada pomislite da je šoping krajnje iscpljujuća radnja. Uputite se s prijateljicom u obližnji šoping centar i razgledajte svaku prodavaonicu. Šetajte što više, tako da se na kraju dana osjetite zaista umorno. 

2. Nabavite tegove za ruke i vježbajte uz omiljenu televizijsku seriju. Neka u početku to bude dva, tri puta tjedno, a ako niate u mogućnosti nabaviti tegove, vježbajte s dvije veće boce vode, one od litre i pol.

3. Kupite nekakav DVD s primjerima vježbi. Ovo je zaista zabavan način da sobu pretvorite u mjesto za vežbanje i zabavite se dok je vani loše vrijeme. 

4. Ako živite u zgradi s liftom, tijekom zimskih mjeseci ga izbejgavajte i koristite isključivo stepenice. Na ovaj način biti ćete u boljoj kondiciji na proljeće i imate priliku zategneti guzu i noge. 

5. Češće sređujte kuću. Aktivirajte se i brišite prozore, sređujte stare stvari, perite donje rublje, čistite kupaonicu. Spojite lijepo i korisno! 

6. Utoplite se i izvedite psa u dužu šetnju. Neka to postane dio vaše rutine jer pored toga što je šetnja dobra za vas i vaš kućni ljubimac će vam biti zahvalan. 

7. Kada padne prvi snijeg uživajte u njegovim čarima, a zatim iskoristite priliku da lopatom očistite glavne prilaze kući ili ulazu ako živite u zgradi. 


Slični članci: