Kako očuvati idealnu težinu?

Gubitak težine je dug i težak proces koji zahtijeva disciplinu i dugoročno mijenjanje životnih navika. Za razliku od mnogih dijeta koje savjetuju gotovo nemoguće stvari, mi vam donosimo jednostavna i lako primjenjiva pravila uz koje ćete jednostavno održati željenu težinu.

Jedite proteine i vlakna

Kad se govori o idealnom obroku koji će vas "napuniti" energijom i iz kojeg će organizam iskoristiti sve potrebne sastojke, nutiricionisti savjetuju kombinaciju proteina i povrća bogatog vlaknima. Umjesto da za ručak jedete ugljikohidrate kao sto su tjestenina ili kruh, birajte proteine iz mesa u u kombinaciji s povrćem kao što je brokula ili cvjetača. Biti ćete siti dugo vremena i tako pripremiti organizam za laganu večeru.
 
Sjednite za stol dok jedete
 
Ako stojite, hodate ili radite nešto dok jedete, vjerovatno ćete unijeti stotine dodatnih kalorija, a da ne primjetite. Dok jedete usredotočite se na obrok. Naime, tako ćete više uživati u svakom zalogaju i izbjeći prejedanje. Dakle, zaboravite na gledanje televizije i uživajte u ukusima!
 
Pijte mnogo vode
 
Ovo je savet koji često čujete, ali je nedovoljno unošenje vode i dalje čest uzrok prekomjernih kalorija koje unesemo tijekom dana. Naš mozak često zamjeni osjećaj gladi i i žeđi pa je zato najbolje da prije svakog obroka popijete čašu vode kako biste znali jeste li zaista gladni. Ako vam je teško unijeti osam preporučenih čaša, u vodu dodajte malo limuna, đumbira ili mente. To će vam osigurati  potrebnu hidrataciju, ali i ubrzati izbacivanje toksina iz organizma.

 



Slični članci: