Kako najlakše steći naviku redovitog vježbanja?

Victoria's Secret
Victoria's Secret

Nazovite ovo novogodišnjim efektom, ali prilično smo sigurni da se odnosi na cijelu godinu: napokon odlučite krenuti u teretanu regularno i odlično vam ide...prva dva tjedna. Zatim odlučite preskočiti samo jedan trening. Onda još jedan. I prije nego ste se okrenuli, vaše tenisice (i članarina u teretani) samo vam nabijaju grižnju savjest oko one odluke koju ste nedavno zanemarili.

Razumijemo i našli smo se u toj situaciji sto puta - posao nam smeta, umorni smo ili jednostavno ne volimo vježbati. UPS! Ili je možda sve navedeno? Zato vam danas donosimo motivacijske savjete i trikove kako brzo steći naviku redovitog vježbanja te možda još važnije - kako ne odustati prije vremena!

1. NAĐITE PARTNERA ZA VJEŽBANJE

Već ste ovo čuli prije - vježbanje u paru naj jednostavnija je motivacija zbog koje ćete vježbati još više i više s vremenom. Ako niste sigurni da se možete obvezati na sat vremena treninga dnevno, obvežite se svojoj prijateljici ili prijatelju. Zajednički napravite tjedni plan i budite si međusobna podrška.

2. SPAVAJTE U ODJEĆI ZA VJEŽBANJE

…ili pripremite torbu za trening večer prije! Kako god je vama lakše krenuti na trening ujutro. Najteže je krenuti - oko toga smo se složili toliko puta, stoga si olakšajte taj proces unaprijed. 

3. VJEŽBAJTE DOK NE VJEŽBATE

Integrirajte trening u svoju svakodnevnu rutinu tako da vježbate i dok ne vježbate. U prijevodu: radite podizanje na prstima dok perete zube ili se prošećite po uredu svaki put kad vas obeshrabri broj e-mailova u sandučiću.  

4. ODNOSITE SE PREMA TRENINGU KAO PREMA PREGLEDU KOD DOKTORA

Nikad ne biste preskočili pregled kod doktora, zubara ili ginekologa, zar ne? Ista je stvar i s treningom. Na kraju krajeva, i ovdje se isto radi o vašem zdravlju! 

5. PONESITE SLUŠALICE

Ne nužno zbog glazbe, iako ubojita playlista može igrati ključnu ulogu u motivaciji kroz trening. Nosite slušalice čaki ako ne slušate ništa, kako vas drugi ne bi ometali. Fokus je ključ!  Ako pronađete trening koji (osim fizičkog) zahtjeva i mentalni fokus doći ćete do boljih rezultata i vrijeme će vam brže proći. 

6. NEMOJTE DOZVOLITI DA VAM GLAVNI IZGOVOR BUDE "MANJAK VREMENA"

Zato što postoji toliko puno ultra-efikasnih treninga koji mogu trajati i svega 10 minuta! Primjerice HIIT (high-intensity interval training) zahtjeva minimalno vremena, a uključuje intenzivne aerobne vježbe s minimalno odmora te troši veliku količinu kalorija i masnog tkiva. 

7. BUDITE USTRAJNI

Prvih par tjedana je uvijek najteže - to je u ljudskoj prirodi. Potrebno je između 21. dana i 12 tjedana kako bi vam nova navika postala automatska. 


Slični članci: