Kako jesti krumpire, a ostati fit?

Krumpir
Krumpir

Izbjegavate krumpire jer mislite da štete vašoj dijeti? Vrijeme je da prestanete jer srednje veliki krumpir ima samo 150 kalorija, a prepun je vlakana, kalija i vitamina C. Donosimo vam par jednostavnih načina kako da smanjite unos kalorija u svoj organizam, a i dalje jedete svima nam najdraži prilog.

1.Volite punjene krumpire?
Preliveni maslacem, kiselim vrhnjem i pancetom, krumpiri imaju više masti nego što vaš dnevni (ili čak mjesečni unos) dozvoljava. Budite pametni pa preskočite maslac, slaninu zamjenite nekom drugim manje kaloričnijim nareskom (smijete zadržati kiselo vrhnje) i podijelite ga s nekim od ukućana.

2. Salata od krumpira
Mnogi salatu od krumpira rade s dressingom od majoneze. Ako ste jedan od tih, zaboravite na majonezu i  stavite dressing na bazi octa. Ako vam fali kremavosti, dodajte jogurt light.

3. Ne možete se odreći prženih krumpira?
Napravite «lažni» prženi krumpir. Uzmite slatki krumpir (koji je inače bogat željezom), narežite ga na pruge, namažite maslinovim uljem i pecite u pećnici na 400 stupnjeva otprilike 20-ak minuta.

4. Ludi ste za pire krumpirom?
Prvo i osnovno, izbacite maslac ukoliko ga pripremate s njim. Stavite manje masno mlijeko umjesto maslaca. Zvuči jednostavno, zar ne?


Slični članci: