Imate problema sa spavanjem? Uz ova 4 trika ćete brže zaspati

U krevetu s Carom
Cara Delevigne za The Telegraph Magazine

Ima li gorega od toga kada dođete doma umorni s posla, jedino što želite je leći spavati, a naprosto ne možete zaspati? Takve "proklete" večeri svima su poznate, a česti problem je činjenica da naprosto ne možete ušutkati vlastiti mozak. Je li u stvari uopće moguće ugasiti vlastite misli? Spiritualni guru, Sonia Choquette, smatra da je, te nadodajte kako je meditacija najbolji način za brz i kvalitetan san. Nekima će sigurno trebati više vremena da se naviknu na mentalne vježbe opuštanja i zaustavljanja misli prije nego li prorade, no ovo su svakako metode koje valja isprobati!

Choquette u nastavku predlaže četiri vježbe relaksacije koje će vam sigurno pomoći da se opustite i što prije utonete u slatki san.

1) Natjerajte samoga sebe na zijevanje - Dokazano je da sama mimika zijevanja pokreće raznorazne dobre osjećaje u mozgu, a jedno od njih je i opuštenost. Prije odlaska u krevet, otvorite usta i zijevajte nekoliko put, probajte čak i na silu jer će sama radnja reći vašem mozgu da je vrijeme da se vaše tijelo opusti.

2) Vizualizirajte vaš dah kao boju - Opustite se mini terapijom bojama. Pokušajte zatvoriti oči i fokusirati mozak na samo jednu stvar, vizualiziranje boja. Opušteni i žmireći u krevetu zamislite kako udišete crvenu i izdišete crvenu, udišete plavu i izdišete plavu itd.

3) Iskušajte aromaterapiju - Udisanje esencijalnih ulja poput kamilice, lavande ili ylang ylanga može učiniti čuda za opterećen um; Natapkajte malo esencijalnih ulja na svoju jastučnicu (nemojte pretjerati!) kako biste mogli utonuti u mirisan san što prije.

4) Vjetar i muzika za opuštanje su ključ - Pola sata prije kreveta slušajte opuštajuću glazbu, a spavaću sobu obavezno prozračite, kako biste osvježeni i opušteni legli u krevet i probali zaspati. 

Spavanje
Spavanje

Slični članci: