Do bolje guze (i još boljeg orgazma!) uz ovih 7 jednostavnih vježbi

7 vježbi za donji dio tijela zbog kojih će vam i seks biti bolji
7 vježbi za donji dio tijela zbog kojih će vam i seks biti bolji
 

 Otkrili smo možda najbolju stvar na svijetu: vježbe za donji dio tijela koje će učvrstiti vašu guzu i noge, ali također osnažiti zdjelicu zbog koje možete doživjeti jače, ugodnije, možda i češće - orgazme! 

Da pojasnimo: neke žene imaju previše napetosti u mišićima zdjelice, dok je druge mogu imati premalo, odnosno preslabe su. Oba stanja mogu stati na putu ka vašem seksualnom životu. Ako ste preuski, seks bi vas mogao boljeti ili stvarati iritacije; a ako niste dovoljno uski, vaši mišići zdjelice neće raditi tako jake kontrakcije kao što bi mogle tijekom orgazma. 

Kako otkriti spadate li u neku od ovih skupina? Masirajte prstima područje oko vaše zdjelice. Ako osjetite neku osjetljivost ili stezanje, vaša zdjelica je vrlo vjerojatno pretjerano napeta. Ako ne, svakako ćete imati koristi od vježba za zatezanje. U nastavku donosimo jednostavne varijacije čestih vježba za donji dio tijela kojima ćete rastegnuti i utegnuti mišiće zdjelice. 

KAKO DJELUJE: Dodajte ove vježbe u svoj trening i ponavljajte redovito.

POTREBNO VRIJEME: do 15 minuta

SVE ŠTO VAM TREBA: Podmetač
 
 

1. ČUČNJEVI (3 seta po 10 ponavljanja)

How to Do a Proper Air Squat

2. SAVIJANJE PREMA NAPRIJED (3 seta po 10 dubokih udaha)

Standing Forward Fold - Yoga Journal Poses

3. "PAS PREMA DOLJE" (3 seta po 10 dubokih udaha)

Yoga Pose: Downward Dog for Beginners with Gigi Yogini

4. "GOLUB" (3 seta po 10 dubokih udaha)

How to Do the Pigeon Pose

5. ŠKOLJKA (3 seta po 10 ponavljanja na svaku stranu)

The correct way to do clamshell, Clamshell exercise, Hip mobility exercises

6. MOST (3 seta po 10 dubokih udaha)

How to Do a Bridge with Squeeze | Thighs Workout

7. ISKORAK (3 seta po 10 ponavljanja na svaku nogu)

How to Do a Lunge | Thighs Workout

Slični članci: