Chanel: Muškarci mrze žene koje plaču

I Love Chanel
I Love Chanel

Iz Chanela nam stiže odličan novi umjetnički video Sølve Sundsbøa pod nazivom "I Love Chanel" koji nam donosi nove nijanse u Chanelovu Rouge Allure liniju ruževa za usne. Chanel ga je jučer pustio na svojoj Facebook stranici još jednom pokazavši jačinu društvenih mreža.

Zanosne oči i usne u spotu su od devetnaestogodišnje Barbare Palvin koja ima zaista prekrasno lice. Kao i sve što dolazi iz Chanela, video je odličan i budi u nama želju da crveni ruž nanesemo odmah.

Kampanja je posveta legendarnom fotografu Erwin Blumenfeldu, koji je tijekom svoje karijere snimio neke od kultnih fotografija 30-ih i 40-ih godina koje su poslužile kao naslovnice Voguea i Harper's Bazaara, a sve korištenjem kolaža i ostalih tehnika iz ere prije Photoshopa.

Erwin Blumenfeld, naslovnica sije�anjskog Voguea 1950. godine
Erwin Blumenfeld, naslovnica siječanjskog Voguea 1950. godine

Za ovaj video, Sølve Sundsbø se inspirirao njegovom Vogueovom naslovnicom za siječanj 1950. godine, fokusirajući kameru na Barbarine usne koje izgovaraju poznati citat velike Coco Chanel: “If you are sad, if you are heartbroken, make yourself up, dress up, add more lipstick, and attack. Men hate women who weep.” (Ako ste tužne, ako vam je slomljeno srce, uredite se, obucite, dodajte malo ruža i napadnite. Muškarci mrze žene koje plaču).

I mi se s time definitivno slažemo, tko želi neku plačljivicu uz sebe? Žene, nanesite crveni ruž i budite frajerice, zavodnice i sve što trebate, ali nikada nemojte biti plačljivice. Jer to muškarci ne vole, a čini nam se i da ne vole kada nosite crveni ruž, ali njega svakako ostavite jer muškarcima ne treba uvijek udovoljavati.

I Love Chanel video

Slični članci: