Chanel Boy - mirisno ljubavna počast velikoj ljubavi Coco Chanel

Samo tri slova označila su nadimak Arthura Capela, ljubavi života Coco Chanel, ali i prvog čovjeka koji je istinski vjerovao u talent mlade Gabrielle, žene koja je unijela revoluciju u ženski stil odijevanja.

BOY je sinonim za jedinstvenost njihove povezanosti - ljubavne, spiritualne, kreativne. Bio je nježan šapat njenoj ljubavi, obećanje jednog izuzetnog putovanja, uspon njenih želja i početak njenog osmijeha te jedini uz kojeg se Gabrielle osjećala istinski svojom. Esenciju njihovog odnosa Chanel je prenio u novi parfem – Boy.

Chanel Boy

Upravo zbog njegovog velikog utjecaja na Gabrielle i cijele poznate kuće Chanel činilo se prirodnim uvrstiti parfem Boy u kolekciju "LES EXCLUSIFS DE CHANEL" kako bi odali mirisnu počast za sveobuhvatnu strast, ali i neodoljivu eleganciju Arthura Capela.

Parfem motiviran pravom ljubavnom pričom i elementima koji je isprepliću od tradicionalno kultne muževnosti do intrigantne ženstvenosti i elegancije. Iako je istinska strast između Gabrielle Chanel i Boy Capela postala legenda nakon što je on tragično poginuo, sada je ta ljubav ovjekovječena u ovoj izuzetnoj parfemskoj priči u bočici.

Chanel Boy

Pravi spektar mirisa dodatno pojačava užitak u ovom jedinstvenom parfemu. Na prvu se osjeti živahna energija svježine limuna, grejpa i daška lavande. Miris zatim preuzima istančanost i aromatičnost ružičaste pelagonije, koja uz cvijet naranče čini srce parfema. Ove nježne ali iznenađujuće note nadovezuju se uz drvenastije note mošusa i sandovine i tračka vanilije, karakteristične za muške parfeme.

Chanel Boy

„Žena bez parfema je žena bez budućnosti“

Elementi muške odjeće, poput svevremenskog Chanel sakoa, savršeno su se uklapali u viziju ženstvenosti Gabrielle Chanel. Ista estetika zamišljena je i u pozadini parfema Boy – poput suptilnog traga muškarca na ženi kože. Parfem je inspiriran upravo fuzijom mirisa parfema i prirodnog, izvornog mirisa kože.

Parfem Boy zadnji je dodatak kolekciji Les Exclusifs De Chanel i biti će dostupan u bočicama od 75 ml i 200 ml, a u prodaji će se naći od lipnja ove godine. Kolekcija se može pronaći u 220 gradova diljem svijeta, uključujući i zagrebački "Espace Parfumes" na Trgu bana Jelačića.


Slični članci: