Američki stručnjaci savjetuju kako živjeti zdravije

Zdravlje
Zdravlje

Teško je uskladiti obiteljski život, posao i zdravu prehranu. Pogotovo ako su u jednadžbu uključena djeca i njihove svakodnevne potrebe. Kako ne zapostaviti sebe, uživati u jelu i živjeti zdravije, pročitajte u par savjeta američkih stručnjaka!

-       Očistite kuću od svih nepotrebnih slatkiša i grickalica. Znate kako kažu: „Daleko od oka, daleko od srca!“

-       Pametno grickajte! Najbolji snack je onaj koji kombinira proteine. Jabuka, bademi, mrkva, humus i jogurt samo su neki od primjera namirnica koje smijete konzumirati kao užinu.

-       Planirajte obiteljske večere i zadužite članove obitelji da doprinesu obroku. Ne zaboravite, idealan obrok je onaj koji sadrži žitarice i proteine.

-       Uvijek imajte pri ruci obrok koji možete ponijeti sa sobom. To se odnosi na sprženo meso, već skuhanu rižu, povrće ili tjesteninu. Na taj način na raspolaganju vam je obrok koji će vam nadomjestiti konkretan ručak ukoliko nemate vremena za kuhanje ili negdje jurite.

-       Ukoliko posjećujete iste restorane, nađite si jelo koje vam najviše odgovara, a zdravo je. Bilo bi idelano da je i niskokalorično, ali nećemo pretjerivati J

-       Ograničite si izlaske u restorane. Iako si svi želimo tu i tamo priuštiti nešto drugačije ne kaže se bez razloga da je najzdravije jesti doma.

-       U frižideru uvijek držite pladanj s voćem (ili povrćem). Ako ne znate što bi pojeli, a gladni ste, to je uvijek najbolji izbor.

-       Klonite se slatkih napitaka! Kad žarko želite popiti gazirano piće, prvo se napijte vode kako bi vas ona zasitila i odgovorila od unosa nepotrebnih kalorija.

-       Krećite se! Ako baš niste obitelj koja pati na sport, probajte vježbanje napraviti zabavnim. Nabavite jedan od jeftinih mjerača koraka i nek se djeca natječu koji će dnevno napraviti više koraka. Isto vrijedi i za vas i vašu bolju polovicu. Za nagrade nikada niste prestari!

-       Vježbajte doma! Natjerajte djecu da vježbaju u pauzama od zadaće ili gledanja televizije (možda je čak bolja ideja vježbati dok gledaju televiziju). 10 minuta je i više nego dovoljno, a razlika će vrlo brzo biti vidljiva.

-       Ne zaboravite na mlijeko!

-       Zapisujte si kalorije koje unesete dnevno! Jednom kad ih sve imate na papiru, začudit ćete se koliko ih se možete odreći.

-       Jedite povrće barem dvaput dnevno!

-       Pojedite salatu ili juhu prije glavnog obroka. Na taj način biti ćete dovoljno siti kada na stol dođe kaloričnija hrana.

-       Usporite s jelom! Ne trpajte u usta i ne uzimajate nove zalogaje dok ne prožvačete stare.

-       Ukoliko ne želite dodatne kalorije u vašem obroku, u restoranim tražite da vam posebno donesu začine ili umake, pa sami odlučite što ćete dodati u obrok.  

-       Ukoliko imate posao na kojem sjedite cijeli dan, potrudite se ustati i prošetati svakih 30 minuta.

-       Koristite stepenice umjesto dizala!

-       Pijte vodu!

-       Pazite na porcije! Uvijek si hranu stavite na tanjur jer jedino tako dobivate dojam koliko ste uistinu pojeli.

-       Zaobilazite majonezu u širokom luku! To se posebno odnosi na sendviče i hranu koju ne pripravljate sami.

-       Radite si zdrave sendviče/wraps!

-       Ne dopustite da zbog jutarnje žurbe preskočite doručak! Ne naziva se on bez razloga najvažnijim obrokom u danu. Ako treba, pripremite si doručak večer prije.

-       Radite si smoothije! Isključivo od svježeg voća, nemojte dodavati mlijeko, šećer ili sladoled. 


Slični članci: