6 vježbi za guzu koje čine čuda!

Editor's pick by Anamaria Butković

Anamaria Butković, urednica Fashion i Beauty rubrike na Wall.hr portalu

Proljeće nam se svakim danom sve više približava i ove godine smo odlučni u namjeri da na vrijeme krenemo sa pripremama za skidanje u oskudne ljetne krpice! Uz naše savjete i vježbe, vaša čvrsta i oblikovana guza upravo je ono što će te ove godine s radošću pokazivati! Dodajte ove vježbe u svoju tjednu rutinu i dočekajte ljeto spremni. U badiću.

Sve što vam treba je par utega (odaberite kilažu koja će vam biti mali izazov), steper, pilates lopta i elastična traka.

Kako djeluje: Bitno je da radite ove vježbe 3 puta tjedno. Radit će te po jednu seriju ovih 6 vježbi, nakon toga uzeti dvije minute pauze i ponoviti to sve još dva puta (znači ukupno 3 serije)! 

1. "Mrtvo dizanje" ili "Deadlift"

 

Broj ponavljanja: 10

2. "Step-up"

 

Broj ponavljanja: 10 (svaka noga)

3. Skokovi na jednoj nozi

 

Broj ponavljanja: 10 svaka noga

 

4. Podizanje stražnjice na pilates lopti

 

Broj ponavljanja: 10 svaka noga

 

5. Zamah sa utegom

 

Broj ponavljanja: 15

 

6. Čučanj sa elastičnom trakom

 

 Broj ponavljanja: 20


Slični članci: