6 vježbi s kojima ćete biti fit u manje od 30 minuta, a radite ih kod kuće

Za vitku liniju najvećim djelom zaslužna je prehrana, ali za održavanje tjelesne težine, zategnuto tijelo i zdravlje tijela i duha vježbanje je neizbježno. Vježbati ne znači nužno provoditi dane u teretani, 30 minuta aktivnog i fokusiranog vježbanja za vaše će tijelo učiniti puno, a treninge možete odraditi kući ili u prirodi.

Čak i s 30 minuta intenzivnog vježbanja dnevno rezultati će vrlo brzo biti vidljivi, a najbolja kombinacija koju možete učiniti za svoje tijelo je kardio trening i vježbe snage. Kardio vježbe neizostavne su u procesu mršavljenja, a vježbe za razvoj mišićne mase potrebne su jer mišići troše kalorije.

Vježbanje kod kuće idealno je za one koji nemaju vremena, ne mogu si priuštiti taj luksuz ili jednostavno ne vole ići u teretanu ili na neke druge verzije grupnih treninga. Mi vam danas donosimo 6 brzih vježbi, za njih vam treba malo prostora, strunjača za vježbanje i bućice, a za neke od njih vam osim volje ne treba baš ništa. Isprike da nemate vremena više ne dolaze u obzir, u samo 30 minuta dnevno ne samo da će te ljepše izgledati nego i za svoje zdravlje učiniti puno

Na YouTube možete naći beskrajno puno varijanti, a nama se posebno svidjelo ovih 6:

Screenshot

HASfit: treneri su Joshua i Claudia Kozak, osim ovog videa postoji još niz vježbi, a svaka je namijenjena drugoj skupini mišića. Claudia obično demonstrira modificirane vježbe koje su prilagođene početnicima.

Screenshot

S Jessicom Valant možete vježbati pilates za početnike, vježba se izvodi sporijim tempom tako da se možete fokusirati na disanje  i formu, a pomoći će vam kod pri pravilnom  držanju tijela.

Screenshot

Class FitSugar je tridesetominutna vježba koju je kreirala Becky Jennings, a s kojom ćete zategnuti cijelo tijelo.

Screenshot

S Jillian Michaels vježbate 30 dana! Postoje 3 razine svaka od njih traje 10 dana, a trening izgleda poput kućnog kružnog treninga. 2 minute kadio, 2 minute vježbe snage i 1 minuta za trbušnjake. Početnici mogu pratiti Anitu koja radi modificirane vježbe, odnosno vježbe prilagođene početnicima.

Screenshot

Fitness Blender i Kelly donose vam više od 500 besplatnih videa, svaki od njih targetiran je prema određenoj skupini mišića, mi vam danas donosimo vježbu za guzu.

Screenshot

30 minuta yoge za početnike  s Cloee pomoći će vam u stjecanju fleksibilnosti, snage i toniranja mišića cijelog tijela. Ove poze pomažu kod bolova s leđima, napetosti u vratima i ramenima.


Slični članci: