6 parfema koje je svaka Francuskinja posjedovala barem jednom u životu

Njegovana koža i kosa nešto su po čemu su Parižanke oduvijek prepoznatljive, no postoji još nešto na čemu im zavide žene diljem svijeta, nevjerojatnoj sposobnosti za odabir savršenog parfema.

Parižanke parfem biraju s posebnom pažnjom, a nanose ga za baš svaku priliku, točnije, one ne izlaze iz kuće bez nekoliko kapi parfema.
U moru parfema među kojima možemo birati, postoji nekoliko klasika koje je svaka Parižanka posjedovala barem jednom u životu.

@lifestyledanishblog

Chanel, No. 5 (1921.)
Chanel No. 5 kultni je parfem koji je stvorio Ernest Beaux, a predstavlja ultimativnu ideju ženstvenosti. Parfem u sebi sadrži bergamot, limun, neroli, ylang ylang, jasmin, ružu, ljiljan i iris, a baza parfema sastoji se od vetivera, sandalovine i vanilije.

@samgold33

Cacharel, Anaïs Anaïs (1978.)
Parfem koji se rado poklanjao mladim djevojkama ima zaraznu cvjetnu notu koja mu daje određenu lakoću i prozračnost. Parfem je spoj svježe ubranog voća, latica prozračnih cvjetova naranče, intenzivni miris zumbula, slatke ruže, bijeli ljiljan i čarobni jasmin. Bazu parfema čine amber, sandalovina i jedva primjetan tamjan.

@oh_jenya_jenya

Guerlain, Shalimar (1925.)
Shalimar je napravio Jacques Guerlain 1925. inspiriran ljubavnom pričom šaha Jahana i njegove žene Mumtaz Mahal. Miris uključuje note limuna, bergamota, jasmina, majske ruže, vanilije, irisa, tamjana i sivog ambera. Opisuju ga vrlo ženstvenim i elegantnim parfemom, a njegov miris najčešće možete osjetiti u kazalištu i operi, među ženama koje uživaju u umjetnosti i kulturi.

@thescentedclouds

Yves Saint Laurent, Opium (1977.)
Parfem lansiran 1997. izazvao je do tada gotovo nezabilježenu potražnju za parfemom. Iako nitko ne osporava njegovu kvalitetu, parfemski kritičari smatraju da je za uspjeh ovog parfema gotovo jednako zaslužan timing lansiranja i provokativna reklamna kampanja. Parfem u sebi sadrži orijentalno-začinske note mandarine, papra, jasmina, đurđice, sandalovine i ruže.

@fannparfumeriecz

Kenzo, Flower by Kenzo (2000.)
Jedan od najprodavanijih parfema na svijetu zasniva se na tri osnovne note: cvjetna, puderasta i dinamična treća nota koja naglašava cvjetnu kompoziciju, svježinu i diskreciju na kraju.

@kalinka

Chanel, Coco Mademoiselle (2001.)
Parfem u svojoj kompoziciji sadrži apsolut jasmina i majske ruže, iris iz Firence, naranče sa Sicilije, a u donjim notama mirisa nalazi se kombinacija pačulija, vanilije i bijelog mošusa. Vrlo je suvremen i elegantan, namijenjen odvažnoj, modernoj i hrabroj ženi.


Slični članci: