5 razloga zašto se debljamo zimi?

mršavljenje

Fina blagdanska hrana nije jedini razlog zbog kojeg nam traperice u zimskim mjesecima postaju sve manje i manje. Provodite sate u teretani i još uvijek ih ne možete zakopčati? Mogli biste pronaći krivca među sljedećim razlozima!

1. Učestale prehlade

Kad se osjećate loše, naravno da su manje šanse za odlazak u teretanu ili na sat pilatesa. Ali postoji još nešto - Ad34, virus sličan onom koji izaziva prehladu, proljev i konjunktivitis, može povećati broj masnih stanica u tijelu. Stručnjaci nisu sigurni zašto Ad34 tako djeluje na naš organizam i pokušavaju doći do cjepiva protiv njega. U međuvremenu, perite redovito ruke kako bi ste spriječili dolazak virusa do vašeg organizma

2. Stres

Još se oporavljate od dugova na kreditnim karticama koji su bili neizbježni u ovim blagdanskim mjesecima. Računi koji ne prestaju stizati razlog su zašto vaš hormon stresa, kortizol, divlja! Stimulacijom tog hormona raste apetit - gladniji ste i vaše tijelo sprema masti. Svi oni koji zbog stresa više jedu trebali bi zamijeniti "junk food" s nečime čime ćete skrenuti misli s hrane, npr. poput satova kickboxinga s prijateljem/icom, koji bi mogao biti dobar način za rješavanje stresa!

3. Grijani prostori

Naše tijelo sagorijeva više kalorija zimi jer mu treba više energije da se ugrije. Ali kada boravimo u toplom domu, u toplom autu i u toplom uredu, rijetko kada osjetimo hladni zrak koji bi nam mogao pomoći zadržati zdravu težinu. Ako možete izdržati, najbolje bi bilo vježbati na otvorenom! Ako pak nikako ne možete, barem podesite temperaturu u svom domu na što nižu koju možete podnijeti. Vaše tijelo (i okoliš) će vam biti zahvalni!

4. Utjeha u hrani

Finom hranom lakše podnosite ružne zimske dane. A vaše tijelo prirodno treba više energije (dakle, hrane), kada su niže temperature, jer se tijelo grije dok radi probava. Možete slobodno uživati u maminoj kuhinji i bez ekstra kalorija. Preskočite ugljikohidrate sa stola i radije se ugrijte tanjurom juhe ili šalicom vruće čokolade s obranim mlijekom.

5. Kraći dani

Zimi dobivamo puno manje sunčeve svjetlosti što utječe na aktivnost serotonina u mozgu, koji nas inače čini sretnima i zadovoljnima. Pojačajte proteine u doručku (primjerice jogurtom) i ručku (piletina); u večeru uključite i ugljikohidrate (krumpir, tjestenina) koji će pojačati proizvodnju serotonina u mozgu. 


Slični članci: