5 profesionalnih savjeta za sve početnike trčanja

Trkači uvijek izgledaju kao da mogu učiniti gotovo sve - jure ulicom u punoj snazi, istovremeno žustro i elegantno. Izgledaju izuzetno lijepo, ali također nevjerojatno zastrašujuće svima nama koji više vremena provodimo sjedeći na pločniku nego trčeći po njemu. Ali proljeće je stiglo, vaše ste novogodišnje odluke vjerojatno itekako zapostavili, a sezona bikinija opasno nam se približava. Sada je pravo vrijeme da se vratite na pravi put!

Kako bismo vam pomogli uopće započeti donosimo 5 najvažnijih savjeta za sve početnike u trkačkom svijetu. Neki će vam se možda činiti preočitima, ali ostali biste iznenađeni da znate koliko početnika zanemari ove osnovne korake. 

1. Investirajte u dobre tenisice!

Nike Flyknit Lunar
Nike Flyknit Lunar

2. Pronađite partnere za trčanje. Na taj ćete način ostati motivirani i uporni. Možda ne bi ni bilo loše da trčite s nekim tko je u boljoj formi od vas jer će vas to natjerati da se još više potrudite. 

3. Započnite i s treningom utezima. Na taj način ćete poraditi na ravnoteži, izdržljivosti i snazi. Također, ovakvim načinom vježbanja smanjit ćete mogućnost ozljeđivanja. 

4. Budite strpljivi. Napredak u trčanju će doći kad tad. Ako ćete pokušavati postići previše u prekratkom periodu, to bi vas moglo dovesti do ozbiljnih ozljeda i ostalih zdravstvenih poteškoća.

5. Uvijek napunite svoje tijelo odgovarajućim namirnicama. Nikada nemojte trčati na prazan želudac! Prije trčanja pojedite cijelu voćku, poput naranče ili jabuke. Čisti proteini, dobri ugljikohidrati i bilo što niskog udjela masti također će vas poslužiti. Ista stvar vrijedi i za obrok nakon trčanja!


Slični članci: