5 niskokaloričnih namirnica koje će vas zasititi

Svi znamo da je hrana napast i teško joj odolijevamo. Pogotovo kada pokušavamo kontrolirati ili smanjiti tjelesnu težinu. Ipak, postoje neke namirnice koje možemo jesti, a da ne osjećamo grižnju savjesti ili utječemo na dijetni režim.

1. Artičoke

Artičoke
Artičoke

Kad se zasitite zelenila koje je vrlo često na meniju kada pokušavate kontrolirati kilažu, artičoke su idealna zamjena. Imaju samo 60 kalorija, a najčešće se serviraju kao predjelo. S obzirom na brojna vlakna koja sadržavaju, dovoljno će vas zasititi pa ćete pojesti manje glavnog jela. Također, možete ih ih prokuhati i samo začiniti sa soli, paprom i kapljicom limuna.

2. Feferoni

Feferoni
Feferoni

Feferoni osim što vam pale usnu šupljinu, satgorjevaju i kalorije zahvaljujući antioksidansu kapsaicinu. Znanstveno je dokazano da kalorije sagorijevaju duplu brže uz prisutnost spomenutog kapsaicina. Neka istraživanja su čak pokazala da jela začinjena ovim antioksidansom smanjuju apetit.

3. Grejp

Grejp
Grejp

Svježi grejp i sok od grejpa dokazano mršave isključivo konzumirajući proizvode od grejpa.

4. Kruške

Kruška
Kruška

 

Iako se jabuke smatraju kraljicama voća, nikako ne smijemo zanemariti kruške. Kruške imaju visoku razinu vlakna zvan pektin za koji je dokazano da pomaže u procesu gubljenja kilograma. Osim sirove, kruške možete jesti i kao desert.

5. Rajčice

Rajčica

 

Vlakna i voda koja se zadržava u rajčicama automatski vas zasite. Također, prepune su antioksidansa likopena koji smanjuje rizik od srčanih i ostalih kroničnih bolesti.


Slični članci: